Magyarországon a 727 lóerős vadonatúj BMW M5 sportkombi
A praktikus hátsó kialakítású dobozos M5 Touring 835 ezer forinttal kerül többe a szedán kivitelnél.
A praktikus hátsó kialakítású dobozos M5 Touring 835 ezer forinttal kerül többe a szedán kivitelnél.
A McLaren W1 kormányán csak két gomb található, az indítógomb a plafonra került, az ülések pedig egyetlen millimétert sem tologathatók.
Ez a keveset futott Pontiac Trans Am GTA képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket.
A biturbó V8-as plugin hibrid hajtásláncú monstrum minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel támad.
A szuperkönnyű és spéci aerodinamikai csomagos McLaren W1-nek csak a hátsó kerekei hajtottak, mégis alig 5,8 másodperc alatt pattan fel 0-ról 200 km/h-ra.
A Facebook atyja a négyajtós amerikai izomautók királyával, egy méregerős Cadillackel közlekedik.
A kompresszoros 8 hengeres motorral szerelt gigantikus pickup sportkocsikat megszégyenítő módon gyorsul.
Már csak pár napot kell várnunk a McLaren F1 és P1 szellemi örökösének hivatalos leleplezésére.
A régi vágású SSC Ultimate Aero TT hipersportkocsi vezetése nem igazán ajánlott kezdő sofőrök számára.
A Saoutchik 300 GTC Roadster dizánja kicsit olyan, mintha egy ügyetlen AI rajzolta volna.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a jelek szerint bőven van még potenciál.
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
Fény derült a limitált szériás és bőven 300 km/h feletti végsebességű Ford Mustang GTD teljesítményére és nyomatékára.
A limitált szériás Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition hajtásában nincs semmi elektromosság.
Negyedmérföldes gyorsulás fronton alig lassabb az új Shelby a legkomolyabb elektromos hipersportkocsiknál.
A vadonatúj Ford Mustang Dark Horse csak kicsit erősebb a normál Mustangnál, de pöpecebb a kéziváltója, jobban bírja a tartós nyúzást és ütősebben is néz ki. Jövünk az első személyes tapasztalatokkal.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő kocsival eddig alig több, mint 25 ezer kilométert tettek csak meg.
A BMW Z18 egyedi módon mossa el a roadsterek és a szabadidő-autók közötti határmezsgyét.
A középmotoros amerikai sportkocsi alaphangon mintegy 43 millió forintba kerül az öreg kontinensen.
A vadonatúj Mythos sorozat első modelljeként jegyzett Mercedes-AMG PureSpeed esetében a bukósisak jelenti a szélvédelmet.