Mintha nem lenne holnap: már nem árul 707 lóerőnél gyengébb SUV-ot az Aston Martin
Megérkezett a felfrissített Aston Martin DBX707, és ezzel párhuzamosan eltűnt a kínálatból a jelentősen gyengébb alapmodell.
Megérkezett a felfrissített Aston Martin DBX707, és ezzel párhuzamosan eltűnt a kínálatból a jelentősen gyengébb alapmodell.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63 S E Performance még az F1 technikát felvonultató szuperlimitált és méregdrága Mercedes-AMG One-nál is jobban gyorsul.
A megújult Porsche Cayenne GTS 4 literes benzinpusztító erőforrása 40 lóerővel erősebb lett.
A brutálisan erős 4 literes benzinmotor mellé most először 48 V-os lágyhibrid technika került a G 63-as csúcsmodellben.
A ráncfelvarráson átesett G-Klasse legendás G 500-as modellje immár nem V8-as, hanem csak 6 hengeres motort vonultat fel.
A hamarosan Európában is elérhetővé váló Ford Mustang GTD tulajdonképpen nem más, mint egy rendszámozható versenyautó.
A Mercedes-AMG GT 63 Coupé egyike azon utolsó teljesen őszinte izomautóknak, melyek hajtásában egyetlen elektronnyi elektromosság sincs. Zárt pályán feszegettük az 585 lóerős legharagosabb új sváb csúcskupé határait.
A jól ismert 4 literes biturbó V8-as benzinmotorban bőven van még erőtartalék.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
A szuperalacsony építésű olasz sportkocsi hátsó kerekeit egy jókora V8-as benzinpusztító hajtja.
Érkezőben a valaha készült legerősebb Land Rover Defender, melynek V8-as szíve BMW eredetű.
A megújult G-osztályból már egyedül a G 63-as csúcsmodellben található echte V8-as erőforrás.
A plugin hibrid hajtásláncú BMW XM már alaphelyzetben sem nevezhető szerény SUV-nak, hát még ebben az új kivitelében.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG S 63 E Performance-t esetleg egy picit unalmasnak találják.
Mutatjuk, hogy milyen pusztítást végeznek az akár több méter magasra felpattanó 9,4 literes kompresszoros V8-as amerikai Hot Wheels Monster Truckok.
A 8 hengeres erőforrástól kényszerűen búcsút kell vennünk, viszont ma már tulajdonképpen az is jó hír, hogy a zászlóshajó AMG E-Klassék nem 4 hengeresek.
Az 54 éves múltra visszatekintő Mercedes luxuslimuzin a kor legmodernebb hi-fi-jét vonultatja fel.
A végsebességre kihegyezett McLarenből alig több, mint 106 darabot gyártottak, és ezek közül most eladó egy lényegében vadonatúj példány.
Az Urus biturbó V8-as benzinmotorjában a jelek szerint sikerült még találni 234 eddig szunnyadó lóerőt.
Megérkezett az igen komoly menetdinamikával és jó néhány 007-es funkcióval kecsegtető, közel félmillió dolláros alapárú vadonatúj Rezvani Beast.