Megnéztük a Magyarországon 160 millió forintba kerülő legdurvább új Ford Mustangot
A Le Mans-i 24 órás versenyen ismerkedtünk meg testközelből a vadonatúj Ford Mustang GTD-vel.
A Le Mans-i 24 órás versenyen ismerkedtünk meg testközelből a vadonatúj Ford Mustang GTD-vel.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
Az egyedi külső megjelenésű Hongqi Guoli hossza alig marad el a 6 métertől.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
Az aktuális Chevrolet Corvette csúcsmodelljének teljesítménye várhatóan megközelíti a 900 lóerőt.
Az alig használt Mercedes SLR McLaren Stirling Moss szupertsportkocsinak érthető módon alaposan megkérik az árát.
Itt a megoldás azok számára, akik elégedetlenek az új Mustang 5 literes V8-as motorjának 450 lóerő körüli produkciójával.
Megérkezett a Mythos sorozat első képviselője, a Forma 1 ihlette Mercerdes-AMG PureSpeed.
A most debütált BMW Concept Skytop a legendás Z8 és az 503 kései leszármazottjának tekinthető.
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
A negyedik generációs Continental GT vadonatúj plugin hibrid hajtásláncot vonultat fel.
Az olasz gyártó bemutatta a Huracán hamarosan érkező utódjának a “szívét”.
A nemzetközi menetpróbán nemcsak a szinte teljesen hangtalanul suhanó elektromos G-osztályt, hanem annak 6 hengeres dízel és benzines, illetve biturbó V8-as változatát is vallatóra fogtuk. Teszten a legendás kockaterepjáró legújabb verziói.
Itt a megoldás azok számára, akik a rekorderős szívó V8-cal szerelt Corvette-et sem találják elég izgalmasnak.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance alapára bőven 90 millió forint felett alakul.
A finoman sportos külsejű régi 5-ös BMW azoknak való, akik szerint az M5 egy picit már túl sok a jóból.
Az enyhén megosztó külsejű, abszolút nem drága 745 Li-vel eddig alig több, mint 40 ezer kilométert tettek csak meg.
A Porsche legfrissebb biturbó V8-as sportterepjárója alig több, mint 4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A hegyomlásnyi méretű pickup 6,2 literes V8-as benzinmotorján a biztonság kedvéért egy jókora kompresszor is helyet kapott.