Beárazták a Teslát legyorsuló legsportosabb VW villanyautót
Megkezdődött a bőven több, mint 300 lóerős ID.3 GTX Performance kereskedelmi forgalmazása.
Megkezdődött a bőven több, mint 300 lóerős ID.3 GTX Performance kereskedelmi forgalmazása.
Megkezdődött a bőven több, mint 300 lóerős Volkswagen ID.7 GTX Tourer hazai forgalmazása.
A sötét hangulatú limitált szériás Golf R Black Edition az ördögi 666 lóerő pontosan felével, 333 lóerővel szolgál.
300 lóerő feletti teljesítménnyel és 600 kilométert meghaladó hatótávval támad a 21. századi elektromos Ford Capri.
Míg a riválisai lényegében egytől egyik kihaltak, addig a Volkswagen Passat a jelek szerint él és virul. Kipróbáltuk, hogy mit tud a gyakorlatban az elődjénél sokkal nagyobb és igen praktikus új német kombi, ha dízel szív dobog benne.
A bőven több, mint 300 lóerős új Golf R alig 4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A közel 350 lóerős legújabb Golf R nemcsak ötajtós, hanem kombi változatban is támad.
A zöld rendszámos új Volkswagen Golf kétféle változatban kapható, a kombinált hatótáv meghaladja az 1000 kilométert.
Megkezdődött az immár kézi váltó nélküli új Volkswagen Golf GTI forgalmazása.
A Volkswagen ID.7 legújabb változatának hatótávja nagyobb a Budapest-München közötti távolságnál.
A Volkswagen bemutatta az ötajtós ID.7 54 extra lóerőt kapott, elképesztően gyorsuló sportos új csúcsmodelljét.
A VW Golf méretkategóriájában versenyző ID.3 új csúcsmodellje kevesebb, mint 6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az új Volkswagen Golf GTI Clubsport végsebessége megközelíti a 270 km/h-t.
Megkezdődött a 286 lóerős teljesítményű Volkswagen ID.7 Tourer hazai forgalmazása.
A második világháborúban a Wehrmacht által használt terepjáró ezen 80 éves példánya egészen kiváló egészségi állapotnak örvend.
A vadonatúj Volkswagen Golf GTI Clubsport a valaha készült legerősebb elsőkerék-hajtású Golfként debütál.
Immár szupermodern plugin hibrid hajtáslánccal is elérhető hazánkban a vadonatúj Volkswagen Passat.
A felfrissített 8-as Golf hazai alapára éppen csak 10,5 millió forint alatt marad.
Adott esetben van pofája 3,5 literes átlagfogyasztást produkálni úgy, hogy közben elfér benne egy komplett család minden cókmókkal együtt, és még vezetni sem rossz, sőt! Osztrák és cseh utakon fogtuk vallatóra a Skoda Octavia legfrissebb változatát.
A szupersportos elsőgenerációs Golf GTI több, mint 130 lóerővel repít vissza bennünket a 80-as évek elejére.