Mészáros Lőrinc pária exveje újra nyereséget tudott csinálni
A profit alig valamicske, semmiség a régi szép időkhöz képest, de legalább nem milliárdos veszteség, mint a válás után közvetlenül.
A profit alig valamicske, semmiség a régi szép időkhöz képest, de legalább nem milliárdos veszteség, mint a válás után közvetlenül.
Akkor futott fel a Vasútvill, amikor Homlok Zsolt összeházasodott Mészáros Ágnessel, most pedig, miután véget ért a házasság, már a bankokkal kell tárgyalni, hogy fizetőképes maradhasson a cég.
Mészáros Lőrinc cége felmondta a veje vállalkozásával fennálló szerződést két vasúti korszerűsítési munkánál, ezért tovább csúszhat a kivitelezés, és akár el is úszhatnak az uniós támogatások.
Tőkeemelés készülődik, az ehhez szükséges pénz pedig a Homlok Zsolt-féle Vasútvill Kft.-től érkezne – legalábbis a hírek szerint.
A nagy meleg miatt egy órával többet kell vonatozni a Balatonnál.
Mintegy 150 milliárdból épül a Rákos–Hatvan-vasútvonal, és bár elsőre úgy tűnhetett, ebből kimarad Mészáros Lőrinc és a NER, kicsit mélyebbre ásva már megtaláljuk a felcsúti dollármilliárdost és társait.
Homlok Zsolt a hazai vasútfejlesztés legújabb kori reneszánszáról ír.