1400 lóerős Le Mans-i szörnyeteget szabadítanak a közutakra
A tulajdonos simán hazavezetheti majd a kocsit, miután megtett vele 100 gyors kört a helyi versenypályán.
A tulajdonos simán hazavezetheti majd a kocsit, miután megtett vele 100 gyors kört a helyi versenypályán.
Főleg nem 300 km/h körüli tempónál.
A hibridséget ezúttal messze nem a környezettudatosság, hanem sokkal inkább a teljesítményfokozás indokolja.
A bejelentés egyre több forrás szerint is közeli, a hosszútávú versenysport csúcsosztályából kiszállna a négykarikás márka.
43 külön kis szegmens alkotja az Aston Martinok szárnyas jelvényét. Mindegyik egyedileg készül a birminghami ékszerész negyedben.
Sok minden múlik egy jó boxkiálláson az autósport világában: futamgyőzelmeket szerezni és elveszíteni is lehet egy-egy jól vagy rosszul összehozott beavatkozással. Van, ahol könnyebb, és van, ahol nehezebb jól elvégezni a feladatot.
Rohamosan közeleg a megbízhatósági-vb (WEC) évadnyitója, így egymás után hullanak a leplek azokról az LMP1-es versenygépekről, amelyek az idei bajnokságban, valamint a Le Mans-i 24 óráson is főszerepet játszanak majd. A héten a Porsche és a vb-címvédő Toyota is megmutatta az idei évre szánt alkotását.
Az R18 e-tron quattrót jelentősen átdolgozták az ingolstadti mérnökök az idei szezonra, többek közt finomítottak a külsején, növelték az elektromotor teljesítményét és csökkentették a turbódízelmotor fogyasztását.
Az Audi, valamint a hosszú távú versenyzés elitkategóriájába idén visszatérő Porsche után a harmadik nagyágyú, a Toyota is bemutatta új csúcsalkotását, a TS040 Hybrid típusjelű konstrukciót, amelyet a Le Mans-i 24 órás futamon, valamint a megbízhatósági világbajnokságon (WEC) küldenek csatába.