Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
A tulajdonos simán hazavezetheti majd a kocsit, miután megtett vele 100 gyors kört a helyi versenypályán.
A Scuderia Cameron Glickenhaus bejelentette, hogy közúti használatra alkalmas változatot készít a már javában a 2021-es WEC (World Endurance Championship) sorozatra tesztelt SGC 007 LMH versenyautóból.
Az ikonikus McLaren F1-hez hasonlóan háromszemélyes, középső vezetőüléses hiperautó tömege alig 1270 kilogramm, a teljesítménye pedig 1400 lóerő.
A kevésbé tapasztalt sofőrökhöz igazítható, blokkolásgátlós és menetstabilizátoros, állítható futóműves sportkocsiból mindössze 24 példány készül, az árcédulán 2,3 millió dolláros (711 millió forint) összeg olvasható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
„Egy ilyen tragédián nem lehet túl lenni” – állítja az énekes.
Az adatok között négyszeres a különbség. Márpedig a 2026-os adóemelések egy részét épp ez alapján számolják ki.
Jászai Mari-díjas magyar rendező, érdemes művész 93 éves volt.