30 másodpercen át átugorhatatlan reklám jön a YouTube-ra
Két új hirdetéstípust vezet be a YouTube, még a videók szüneteltetésekor is hirdetésekkel találkozhatunk majd.
Két új hirdetéstípust vezet be a YouTube, még a videók szüneteltetésekor is hirdetésekkel találkozhatunk majd.
Már teszteli a YouTube az új, reklámblokkoló-blokkoló funkcióját, ami meggátolná egy videó lejátszását mindaddig, amíg a felhasználó nem kapcsolja ki a hirdetéseket tiltó programot. A YouTube-nak ugyanis csak a reklámokból van pénze.
A felhasználókat idegesíti, hogy tizenhetedjére látják ugyanazt, de valójában a hirdetőknek sem jó, ha olyanokra mennek el a fizetett „reklámlevetítések”, akik tizenhatszor már végigunatkozták a reklámot, és nem érdekli őket az abban bemutatott újdonság. Mindkét oldal jól járhat a YouTube új eszközével.
Új reklámtípussal kísérletezik a YouTube a nagyképernyős megjelenítőkön. A Mastheadnek nevezett hirdetés a – hirdetők számára – prémium kategóriába tartozik, ezért a mérete sem szokványos.
Most még 5 másodperc után átugorhatjuk a YouTube-on a reklámokat, de hamarosan ez az idő egy kicsit hosszabb lesz.