3 perc alatt 100 kilométeres hatótáv „tankolható" a BMW-nél telepített gyorstöltővel
Az ABB szupergyors egysége ideális esetben akár 360 kW-os töltési teljesítményre is képes.
Az ABB szupergyors egysége ideális esetben akár 360 kW-os töltési teljesítményre is képes.
A teljesen új fejlesztésű EX90 alapára bőven 40 millió forint felett alakul.
A Mercedes EQ szalonban a belsőégésű motoros modelleknek már nincs helyük.
Az EX30 típusjelzésű újdonság leleplezésére 2023-ban kerül sor.
Ezzel a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású újdonsággal lényegében bármilyen terepakadály leküzdhető.
Az újdonság méret tekintetében a Corolla Cross és a RAV4 közé ékelődik be.
Triplán is környezetbarát módszert sikerült találniuk tudósoknak, hogy lehet tartós elektródákat gyártani akkumulátorokba. Ami a legjobb: ilyen módon tovább is tartanak a telepek.
A Chevrolet bebizonyítja, hogy az elcsépelt krumpliformájú SUV villanyautókon túl is van élet.
A repülés és az autózás világában is áttörést hozhat az a szilárdtest-akkumulátor, melynek fejlesztéséhez összefog két francia óriásvállalat, az Airbus és a Renault. A repülőgépgyártó emellett a fenntartható kerozint készítő Neste vállalattal is partnerségre lépett.
A Xiaomi az idei télnek egy speciális ruhadarabbal indul neki, Kínában már el is kezdték forgalmazni.
Felkerestük a Ford gigantikus gyártóüzemét, ahol évente nem kevesebb, mint 385 ezer jármű készül hagyományos hajtáslánccal éppúgy, mint szupertrendi villanymotorral. A portfólió egyik véglete az elektromos robogó, a másik pedig a hatalmas nyergesvontató.
A svájci Morand nevű cég saját fejlesztésű akkumulátorral állt elő, ami sokkal többet tud, mint a jelenlegi lítium-ion pakkok.
A bőven több mint 1 000 Nm nyomatékú hátsókerék-hajtású sportkocsinak alaposan megkérik az árát.
A brit Pillswood projekt három hónappal a tervezett határidő előtt tudott elindulni, így nagy segítség lehet az energiaválság leküzdésében.
A Drako Dragon hatótávja az ígéretek szerint meghaladja a 670 kilométert.
A közel 2000 lóerős Rimac Nevera bebizonyította, hogy nemcsak 0-100-as gyorsulás tekintetében van ott a szeren.
Korábban úgy jósolták, hogy a 100 dolláros kilónkénti akkupakk-árnál kerülhet majd ugyanannyiba egy elektromos autó előállítása, mint egy hagyományosé.
A külsőleg tölthető hibridek és a villanyautók térnyerése tovább folytatódik.
A debreceni akkumulátorgyár, mint befektetés azért is kényes, mert összességében is erősödik a vita Magyarország és Kína kapcsolatáról, illetve Peking európai ipari-kereskedelmi szerepvállalásáról, írja a brit lap.
Arról beszélt, hogy Európa sok területen nem versenyképes a költségek miatt.