Nagyobb hatótávval, megerősödve támad az Opel népszerű villanyautója
Az eddiginél méretesebb akkumulátor és nagyobb teljesítményű motor került az elektromos Mokkába.
Az eddiginél méretesebb akkumulátor és nagyobb teljesítményű motor került az elektromos Mokkába.
A hipermodern kétajtós roadster tengelytávja gombnyomásra 25 centiméterrel növelhető, illetve csökkenthető.
A tisztán elektromos hajtásláncú új Audik minimum 30 millió forint kifizetését követően vezethetők haza.
Korábban úgy jósolták, hogy a 100 dolláros kilónkénti akkupakk-árnál kerülhet majd ugyanannyiba egy elektromos autó előállítása, mint egy hagyományosé.
Az ABB szupergyors egysége ideális esetben akár 360 kW-os töltési teljesítményre is képes.
A külsőleg tölthető hibridek és a villanyautók térnyerése tovább folytatódik.
A teljesen új fejlesztésű EX90 alapára bőven 40 millió forint felett alakul.
A Mercedes EQ szalonban a belsőégésű motoros modelleknek már nincs helyük.
Az EX30 típusjelzésű újdonság leleplezésére 2023-ban kerül sor.
Ezzel a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású újdonsággal lényegében bármilyen terepakadály leküzdhető.
Az újdonság méret tekintetében a Corolla Cross és a RAV4 közé ékelődik be.
Triplán is környezetbarát módszert sikerült találniuk tudósoknak, hogy lehet tartós elektródákat gyártani akkumulátorokba. Ami a legjobb: ilyen módon tovább is tartanak a telepek.
A Chevrolet bebizonyítja, hogy az elcsépelt krumpliformájú SUV villanyautókon túl is van élet.
A debreceni akkumulátorgyár, mint befektetés azért is kényes, mert összességében is erősödik a vita Magyarország és Kína kapcsolatáról, illetve Peking európai ipari-kereskedelmi szerepvállalásáról, írja a brit lap.
A repülés és az autózás világában is áttörést hozhat az a szilárdtest-akkumulátor, melynek fejlesztéséhez összefog két francia óriásvállalat, az Airbus és a Renault. A repülőgépgyártó emellett a fenntartható kerozint készítő Neste vállalattal is partnerségre lépett.
Arról beszélt, hogy Európa sok területen nem versenyképes a költségek miatt.
A Xiaomi az idei télnek egy speciális ruhadarabbal indul neki, Kínában már el is kezdték forgalmazni.
Felkerestük a Ford gigantikus gyártóüzemét, ahol évente nem kevesebb, mint 385 ezer jármű készül hagyományos hajtáslánccal éppúgy, mint szupertrendi villanymotorral. A portfólió egyik véglete az elektromos robogó, a másik pedig a hatalmas nyergesvontató.
A svájci Morand nevű cég saját fejlesztésű akkumulátorral állt elő, ami sokkal többet tud, mint a jelenlegi lítium-ion pakkok.
A bőven több mint 1 000 Nm nyomatékú hátsókerék-hajtású sportkocsinak alaposan megkérik az árát.