#arculatváltás



8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd
 

8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd

A Vodafone bemutatta új márkastratégiáját, amelynek részeként változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is – ez 2009 óta a legnagyobb váltás a vállalatcsoportnál. A 36 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, mely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.

hvg.hu hvg.hu


A Napi Gazdaságot mától ne keressék
 

A Napi Gazdaságot mától ne keressék

Keddtől Magyar Idők néven jelenik meg a Napi Gazdaság. A lap a névváltás után is a tavasszal 16-ról 20 oldalasra növelt terjedelemben jelenik majd meg, és sem a tematikák közötti arány, sem a szerkesztőség létszáma nem változik már. Az eddigi lazacszínt a fehér váltja fel.

MTI MTI

40 millióért kell új arculat az autópályakezelőnek
 

40 millióért kell új arculat az autópályakezelőnek

Az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt. gyorsított tárgyalásos közbeszerzést írt ki kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokra, amelyek célja a megmaradt díjbeszedési feladathoz igazodó új arculat megteremtése - a felhívás a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

MTI MTI







Megváltozott a PayPal
 

Megváltozott a PayPal

Hét év után teljesen megújult a PayPal arculata. A megjelenést a mobileszközökre fókuszáló trendekhez igazodva tervezték újra.

hvg.hu hvg.hu

Megújult a Telenor
 

Megújult a Telenor

Új arculatot vett fel a Telenor. A mobilcég az eddigieknél is erősebben nyitna a fiatalok felé.

hvg.hu hvg.hu

Olcsón újított arculatot a GVH
 

Olcsón újított arculatot a GVH

Az arculattervezés és az arculati kézikönyv 1,2 millió forintba került, ami a piaci árhoz képest alacsony. Az iratminták, arculati elemek grafikus tervezésének költsége közel 1 millió forint. Mivel már majdnem két éve tervezték az arculatváltást, fokozatosan kifuttatták a régi levélpapírokat, névjegyeket, így ezek nem jelentettek plusz költséget.

MTI MTI


Már adnak a külcsínre a mentősök
 

Már adnak a külcsínre a mentősök

Az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) nemcsak belső szerkezeti átalakításban, hanem külcsínben is megújul. Ez utóbbi új logót, szlogent, egységes mentős ruhát és nem utolsósorban sárga mentőautókat foglal magában. A kérdés csupán az, minderre égetően szükség van-e.

Fontos Erzsébet Fontos Erzsébet