A Volkswagen, a Stellantis és más autógyártók 458 millió euró uniós bírságot kaptak kartellezésért
Az EU trösztellenes hatósága egy jármű-újrahasznosítási kartellt büntetett.
Az EU trösztellenes hatósága egy jármű-újrahasznosítási kartellt büntetett.
Az Európai Unió és Kína megállapodott abban, hogy további, technikai jellegű tárgyalásokat folytat a Kínában gyártott elektromos járművek vámtarifáinak alternatíváiról – közölte pénteken az Európai Bizottság, de hozzátette: az álláspontok között egyelőre komoly eltérések vannak.
Van olyan autógyártó, mely még a szexuális aktivitásunkról is adatokat gyűjt – derül ki egy új, a Mozilla által készített kutatásból.
Más tételek is emelkednek, mutatjuk a részleteket.
Az idei első négy hónapban 3,5 millió új személygépkocsit helyzetek forgalomba.
„Inkább sétáljon vagy biciklizzen” – ehhez hasonló szlogeneket kell elhelyezni a reklámokban.
A mai felsőbb kategóriás modellekben már legalább nyomokban ott van a holnap technológiája, amely átírja a gondolkodást az autókról és a mindennapos használat határait is.
A McKinsey friss kutatása szerint az autóipar nyereségessége folyamatosan csökken, a jelenlegi előrejelzések 3 százalék alatti várható haszonkulcsot vetítenek elő. A piaci dinamikát figyelembe véve számos autóipari vállalat fontolgatja egy olyan szervezett ökoszisztéma kialakítását, amely segít reagálni a csökkenő pénzügyi teljesítményre és egyúttal fokozni képes az együttműködést az ipar és a fogyasztói társadalom szereplői között.
Ez nem a jól ismert dízelbotrány, itt a gyártók trösztellenes szabályokat sértettek az AdBlue kipufogógáz-tisztító adalék alkalmazása során. Megállapodtak ugyanis, hogy egységesen csak minimálisan teljesítik a károsanyag-kibocsátásra vonatkozó szabályokat.
Egyre több jel utal arra, hogy az eddig elsősorban számítógépekben és telefonokban utazó Apple belátható időn belül megjelenik a járművek piacán is. Egyelőre csak annyi tűnik biztosnak, hogy az Apple Car önvezető lesz, s hogy rengeteg újdonsággal lepi meg az autósokat.
Márciusban nem készült autó Európában vagy Észak-Amerikában, április végéig újra kell indítani a termelést, különben sok gyártó bajba kerül.
Globális fúzióra készül a Fiat–Chrysler és a Renault francia autógyártó.
Az unió szerint az új kötelező biztonsági elemek révén több mint 25 ezer emberélet lesz megmenthető az elkövetkező két évtizedben.
A korábban jelzett 30 százalékos helyett 45 százalékos szén-dioxid-csökkentést irányozhat elő az unió 2030-ra.
Ennek oka, hogy 2030-ra minden harmadik levezetett kilométer közös gépkocsihasználat során történhet.