Megelőzi a nagyobb bajt Kína, tilos lesz önvezetőnek hirdetni az autókat
Józan döntésnek tűnik ez egy olyan piacon, ahol egymással versengve, szinte tesztelés nélkül dobják piacra a cégek az okosnak mondott autókat.
Józan döntésnek tűnik ez egy olyan piacon, ahol egymással versengve, szinte tesztelés nélkül dobják piacra a cégek az okosnak mondott autókat.
Kékeszöld fénnyel jeleznek majd.
A hármas szintű önvezetésnél a sofőr már akár videót is nézhet menet közben, illetve játékokat is játszhat a központi érintőkijelzőn.
Pár nap alatt annyi balesetet és problémát okoztak, hogy lépni kellett.
A jövő elkezdődött, ahogy a Terminator is megmondta.
Henry Ford futószalag módszere után megint nagyot újítanának.
A sci-fi műfaja az autonóm járművek (AV-k) eljövetelét magától értetődőként mutatja be a Knight Ridertől a Különvéleményig. Az AV azonban valójában a mesterséges intelligencia egyik hőn keresett Szent Grálja - írja Li Kaj-fu, a Google China korábbi elnöke. Részlet a Mesterséges intelligencia 2041 című könyvből.
Azt ellenőrzik, hogy a Tesla által használt önvezető funkciók nem keltenek-e hamis biztonságérzetet a sofőrökben.
Az eredeti tervük a teljesen önvezető autóra a mai technológiával nem megvalósítható.
Miként okosítható fel egy önvezetésre tervezett jármű? Egyáltalán: hogyan lehet adatokat gyűjteni neki, amikből tanulhat? Erről is szó esett az MI 2041, A jövőben történt podcast újabb, ötödik adásában.
Közös uniós rendelet fogja meghatározni, milyen műszaki feltételeknek kell megfelelnie egy robottaxinak vagy egy félig önvezető személyautónak.
A 600 kilométeres út dokumentumát egy 15 perces videóba sűrítették össze.
A dobozos autók egyelőre az áruházak és a csomagfelevő pontok között fognak ingázni.
A szenzorokkal teli útszakaszon speciális eszközökkel felszerelt személy- és teherautókat tesztelnek.
Hiba lenne abban bízni, hogy az önvezető autók megjelenésével teljesen megszűnhetnek a közlekedési balesetek.