Közel 600 lóerős szupersportos villanyautóval rukkolt elő a Hyundai
Az újdonság nem annyira a szerény fogyasztásról, hanem sokkal inkább az őrült tempóról szól.
Az újdonság nem annyira a szerény fogyasztásról, hanem sokkal inkább az őrült tempóról szól.
Az újdonság láttán azonnal a legendás Manta B 400 és az Ascona 400 villanhat át az agyunkon.
A rezsiharc elbukásával egyik pillanatról a másikra nagyot fordult a világ a villanyautósokkal is. Most úgy néz ki, ha valaki csak a „rezsivédett” árammennyiség felett tudja otthon tölteni autóját, azzal szembesülhet, hogy még 600 forint feletti hagyományos üzemanyagáraknál is a benzines vagy dízeles autóstársak járnak jobban.
Nagyobb teljesítménnyel és sportosabb felfüggesztéssel támad az újdonság.
A japán gyártó utolsó tisztán benzines modelljének hivatalos leleplezésére a jövő héten kerül majd sor.
Hamarosan megkapják idei céges autóikat a játékosok, amely több szempontból is jelentős változás idén.
A dél-koreai gyártó áramvonalas újdonsága akár 350 kW-os teljesítmény mellett is tölthető.
Az eddigieknél szerényebb teljesítmény mellé ezúttal nagyobb hatótávolság társul.
Egy évtizeden át működött az a csoport, amely a vádirat szerint 2-10 ezer forintot kért el műszaki vizsgánként a gyors ügyintézésért, és azért, hogy kisebb javításokra bele lehessen nyúlni a járművekbe a vizsga alatt is.
Még szárnyal a behozatal az egyre rosszabb feltételek ellenére is, viszont az jól látszik, a mostani kedvenc használtautóinknak nem lesz hosszú távon utánpótlása.
A Pininfarina Battista kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A még mindig csak a harmincas éveiben járó cégtulajdonos Mate Rimac és cége mára az egyik leginkább elismert neve a nagy teljesítményű elektromos autók fejlesztésének.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Megérkezett a japán gyártó nagyobb szabadidő-autójának hatodik generációja.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a Lamborghini divatterepjárójának külsejét.
Az autóipar ebben az exkluzív műfajban is igyekszik követni a változásokat.
Egy utolsó szippantás a jóból, avagy érkezőben a Dodge Challenger szupererős búcsúzó modellje.
Már nem kell sokat várnunk a 300 lóerősnél erősebb új csúcs-Civic hivatalos leleplezésére.
Ilyen az, amikor egy autós extrára nem feltétlenül hardverként, hanem szolgáltatásként tekintünk.
Lássuk, hogyan teljesít a gyakorlatban egy kéziváltós tuningolt új BMW M3 sportszedán!