Utolsókat rúgja a Renault Scenic, egy 26 éves történet ér véget
A francia gyártó hamarosan teljesen leáll a több generációt megélt, egykor igen népszerű modell gyártásával.
A francia gyártó hamarosan teljesen leáll a több generációt megélt, egykor igen népszerű modell gyártásával.
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
Megérkezett a teljesen új fejlesztésű, elektromos hajtásláncú E-Transit Custom.
A 6 literes motor nyomatékát a váltó kímélése érdekében 1000 Nm-re kellett korlátozni.
Mindig is "komoly" piaci rést pótolt ki a német tuningműhely. Például a villámgyors bajor kombikét.
Az autógyárakat több csapás is érte az elmúlt időben, ez gyűrűzött le a használtautó-piacra.
Mindeközben a Greenpeace szerint az elektromos autók vásárlásának támogatása "bűnösen drága ajándék az autóiparnak", amely szinte semmit sem tesz az éghajlatvédelemért.
Egyre konkrétabb információk jelennek meg, milyen járművek készülnek majd nálunk. A bajor márka meghatározó autójának elektromos verzióját gyártják majd itt.
Az olaszok első szabadidő-autója hamarosan bemutatkozik, és úgy tűnik, hamar be fog illeszkedni a kínálatba.
A Roadster rajongói számára jó hír lehet, hogy újraindult a modell előrendelési folyamata.
Jellemzően a kisebb országokban jobb ez az arány, de esetünkben nem igaz a tétel.
Még lista végén álló Lamborghini is kicsit zöldebb lett, igaz, nem is rajtuk múlik a világ jövője.
A következő generációs Passat már csak kombiként lesz hazavezethető.
Alapvetően nem túl izgalmas alkatrész egy kipufogó, azonban ezúttal olyan munkát végeztek az alkotók, hogy sok autórajongó vélhetően nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.
40 perc tömény petrolhead-mennyország ez a videó, melyben a McLaren F1, a Porsche 911 GT1 és a Mercedes CLK GTR játsza a főszerepet.
A benzin és a dízel ára az idén lépte át először a literenkénti 2 eurós határt az országban.
A férfit azonosította, majd elfogta a rendőrség.
Persze, ha valaki áldoz ilyesmire mintegy 1,3 milliárd forintnyi valutát.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.