Már Németországban is 10 éves az átlagautó
A németek is egyre ritkábban váltanak autót: az utakon közlekedő járműveik egy friss felmérés szerint átlagosan 9,8 évesek. Tíz évvel ezelőtt még 1,5 évvel alacsonyabb volt ez az érték.
A németek is egyre ritkábban váltanak autót: az utakon közlekedő járműveik egy friss felmérés szerint átlagosan 9,8 évesek. Tíz évvel ezelőtt még 1,5 évvel alacsonyabb volt ez az érték.
A szupersportos luxusterepjáró bőven 5 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A legendás orosz terepjáró 5 ajtós változatának hamarosan megszűnik a gyártása.
Némileg a vasút analógiáját is említhetnénk, de kétség kívül sokkal rugalmasabb megoldás logisztikai szempontból egy kamion.
Az F-Type csúcsmodelljének tuningváltozata minden korábbinál jobban gyorsul.
Az ilyen darabokat exkluzív megrendelésre, egyetlen példányban gyártják.
A cég négy új budapesti Extra Zónát is kialakít.
Itt a megoldás azoknak, akik kevésnek találják az alapmodell 550 lóerejét.
A VW-konszern cseh márkája felvarrja a 4 éve debütált kompakt szabadidő-autó ráncait.
Az olasz gyártó első SUV modelljét várhatóan jövőre mutatják majd be hivatalosan.
Nagyon nem mindegy, hogy egy elektromos autót Lengyelországban vagy Svájcban használ valaki, ráadásul az sem, a nap melyik időszakában tölti valaki az autóját. Mivel éjjel visszaesik a napenergia részaránya, ilyenkor ugyanúgy hagyományos forrásból töltődnek az elektromos autók.
A sokak által kedvelt márka néhány éven keresztül csak belpiacos modellként próbálta átvészelni a pénzügyi megpróbáltatásokat.
Immár hazánkban is rendelhető a kétféle hosszúságú változatban gyártott 7 személyes újdonság.
A régi szép Le Mans emlékeket felidéző teljesen egyedi német sportkocsi elkészítése 3 évig tartott.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos modell hivatalos leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
Valójában három ikon van jelen: a Mansory, az MTM és az Audi RS6 Avant.
A megrendelők örömére végre megkezdődött a 2,5 éve debütáló típus gyártása.