Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A legendás orosz terepjáró 5 ajtós változatának hamarosan megszűnik a gyártása.
Az AvtoVAZ 1977-ben dobta piacra ikonikus terepjáróját, a sokáig Niva, majd pedig 4x4, illetve egy ideje már Niva Legend néven értékesített VAZ-2121-et, melynek mind a mai napig folyik a gyártása.
Az európai piacokról tavaly kivont 44 éves típusból 1995 óta nemcsak 3, hanem 5 ajtós változat is készül, ennek a VAZ-2131-es típusnak hamarosan véget fog érni a pályafutása.
A hosszított Ladából az utóbbi időkben nem túl sok fogyott és a típus kevés hasznot termel a gyártónak. Emiatt várhatóan idén decemberben be fog fejeződni a modell gyártása, és ezt jelzi előre, hogy Oroszországban a múlt hét óta már nem vesznek fel új rendeléseket a típusra.
A várhatóan 2024-ig, a teljesen új utód érkezéséig gyártásban maradó 3 ajtós alapmodell oroszországi alapára 659 900 rubel (2,94 millió forint), az 5 ajtós változatért pedig minimum 747 900 rubelt (3,33 millió forint) kell fizetni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.