2035-től csak nullaemissziójú új autókat lehet majd eladni az EU-ban
Eldőlni látszik a kérdés Európában, mikortól lehet elbúcsúzni végleg a hagyományos motorú autóktól.
Eldőlni látszik a kérdés Európában, mikortól lehet elbúcsúzni végleg a hagyományos motorú autóktól.
A jelenetek többsége valóban nem egyszerű eset.
Nem meglepő módon az újdonság "személyében" egy teljesen önvezető elektromos autóhoz van szerencsénk.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan nézhet ki a napokban leleplezett új Astra sportverziója.
A kívül-belül átszabott autókban megjelent a teljes választékon átívelő mild hibrid rendszer is.
Mate Rimac, a horvát Elon Muskként is emlegetett üzletember kezébe kerül a legendás Bugatti, mert a luxusmárkát eddig birtokló Volkswagen szabadulni akart a vaskosan veszteséges érdekeltségétől.
A kétszemélyes sportkocsi a BMW Z4-re épül és több mint 400 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A közel 300 lóerős motornak köszönhetően a méretes szedán alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A német gyártó első körben az új roadster belsejét mutatja meg nekünk.
Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy azonos alapokon nyugszik a legújabb generációs C-osztályú Mercedes, mint az autóipar hagyományosan egyik legnagyobb presztízsű modellje az S-osztály, akkor mindenképpen. A lényeg persze a részletekben lakik, de a kis C-osztály egész ügyesen tünteti el a különbségeket.
A bringa szélesebb állású villákat kapott a kedvezőbb légellenállás érdekében.
A német gyártó új limitált kivitelt mutatott be három népszerű szabadidő-autójából.
A legnagyobb csendben suhanó luxusautó minden korábbinál tágasabb utastérrel kecsegtet.
A környékünkön lévő országokban ugyanúgy lehet fizetni mindenhol.