Már megint az oroszok: fakerekeket szereltek egy Moszkvicsra – videó
Ilyen az, amikor egy őrült ötletet a józan ész ellenére tett követ. A végkifejlet sejthető.
Ilyen az, amikor egy őrült ötletet a józan ész ellenére tett követ. A végkifejlet sejthető.
Ez a teljes értékű családi autó sportkocsikat megszégyenítő menetteljesítményekre képes.
A hagyományos értelemben vett autós közlekedésnek már meg vannak számlálva a napjai. És nem akárki mondja ezt.
Szegény öreg 601-es mindenképpen jobb sorsot érdemelt volna, a születésnapi mentés sajnos nem a tervek szerint zajlott.
A keletnémet autómárka első modelljének legelső példányai ma húzhatják be a hatodik ikszet.
Az olasz sportautómárka egy igencsak futurisztikus új modellt mutatott be.
Nem meglepő módon a toplista első helyein hatalmas népességű és forgalmú városok találhatók.
Az amerikai gyártó ismételten felhívja a figyelmet a sokak által várva várt jármű leleplezésének időpontjára.
Hol, meddig és miért kell nélkülöznünk a 3-as metrót? Hogyan kerülheti el a zsúfolt pótlóbuszokat? Összegyűjtöttük a tudnivalókat.
A New York-i magyar konzulátusnak tavaly március óta bérelnek egy Teslát, havi 829 dollárért, az Átlátszónak fotója is van, Kumin Ferenc főkonzul használja az autót.
Itt a bizonyíték, hogy az újgenerációs M5-ösnek is sikerült igencsak sportosra hangolni a hangját.
A bajor márka hivatalosan is leleplezte legújabb kanyarvadász sportgépét, az izmos és könnyű M3 CS-t.
Ennek az autós társunknak nem sikerült túlságosan szabályosan leparkolni a járművével.
1957. november 7-én gurult le a futószalagról az első Trabant a VEB Sachsenring gyárában, majd 1995-ben hagyta el az akkor már csőd szélen álló üzemet az utolsó Trabant Universal. A kocsi szimbólummá vált, az egykori népautó ma is sokak kedvence. Sokféleképpen nevezték, például Honecker átkának vagy papundekli Porschénak is. A 601-es típusból majdnem hárommillió darab készült 1964 és 1990 között, de az ínyenceknek ott volt a kombi, a kabrió és a katonai változat is.
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
Messze nem csak a jobb lábunk mozgásának kontrollálásával lehet takarékosabban közlekedni.
A Csehszlovák autógyártás remek farmotoros modelljének ezen példánya kivételesen jó állapotban maradt meg.
Senki sem sérült meg, de a helyszínen torlódás volt.
Ez esetben nemhogy csökkentették, hanem pont ellenkezőleg, növelték a sofőr lába alatti pedálok számát. Nem ok nélkül.
Új autó vásárlásakor arra is oda lehet figyelni, hogy használtan milyen színben tudjuk majd a legjobban értékesíteni a kocsit.