A rendőrautó oltásával végződött egy Audi üldözése Hollandiában – videó
Kicsit sok volt a kompakt Mercedes fékjeinek a felfokozott tempó.
Kicsit sok volt a kompakt Mercedes fékjeinek a felfokozott tempó.
Valami gyanúsan hiányzik az új Model 3-as kormányánál.
Az üzemanyagcellás pickupba hidrogént kell tankolni, és a kipufogójából tiszta víz csepeg az útra.
Nem csak a parkolást, hanem egyéb kedvezményeket is egységesítenének.
A négykarikás német márka felfrissített nagy szabadidő-autójának lézer fényforrása 70 km/h felett aktivizálódik.
Szívesen látná a kínai autógyártókat Európában a német autóipari beszállító ágazat.
Ha a sorsolástól számított 30 napon belül nem jelentkeznek a gépkocsinyeremény-betétesek, már csak az autó árát tudják átvenni.
Az 5 méter hosszú újdonság egy töltéssel akár 700 kilométeres távolságot is képes megtenni.
Megint a légzsákokkal van baj.
A japán márkának több mint ötven éve van egy olyan modellje, ami az abszolút luxuskategóriába tartozik, és mostantól SUV-ként is megvehető.
Még olyan típus is van, amihez mobil kisállatzuhany is rendelhető.
Felpörgeti az elektromobilitás kiszolgálását a német kormányzat.
A legendás Lee Iacocca nevéhez fűződik a világ első gyári pohártartós autója, mely most ünnepli 40. születésnapját.
Egyre több család használ kettő vagy három autót akár.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Ezek az akkumulátorok tíz perc alatt akár négyszáz kilométernyi hatótávra elegendő áramot is fel tudnak majd venni.
A két testvérmodell már csak felemás módon él tovább együtt, mivel Passatból már csak kombit lehet venni.
Európában a személyautók immár 7 országban használhatják fizetés nélkül az autópályákat. A magyar matricák uniós összehasonlításban is sokba kerülnek, de a sztrádahasználat messze a fizetőkapus országokban a legdrágább.
Nagyobb ütemben gyarapodott idén Magyarországon a zöld rendszámmal futó autók száma, mint a nyilvános töltőállomásoké. A töltési szokásokat az is befolyásolja, hogy a nyilvános „kutakon” bekövetkezett drágulás a házi konnektoros töltés felé tereli a villanyautó-tulajdonosokat.