Nagy dobás lehet a Mercedestől a kicsi G-osztály
A projekt a „Little G” kódnéven fut.
Két turbó segíti a W221-es S-Klasse legkisebb motorja presztízsének legalább minimális mértékben történő növelését.
A Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 különleges körülmények mellett bizonyította rátermettségét.
Ezzel a remek állapotú Quattroportéval eddig alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg.
Mára egyértelműen a kínai autóipar lett a világ járműgyártásának kihívója, amelyre egyelőre nincs megfelelően erős válasza Európának. Ez látszik a müncheni Nemzetközi Autószalonnál is.
Először lehet élőben is látni a két német prémiummárka fontos újdonságait.
A Volkswagen megkezdte a tisztán elektromos hajtásláncú és 600 kilométert meghaladó hatótávú szedán értékesítését.
Elhibázottnak tartja a belsőégésű motorok tiltását.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.
Egyes modellek ára közel 25 millió forinttal emelkedett pár hónap alatt.
Egyszerűen Houdini csomagtartónak hívják.
Sokan kellemes emlékeket őriznek a régi kupé Skodákról, melyeknek maximum csak a hátrafelé lejtő tetővonala mutat némi hasonlóságot a 21. századi leszármazottjukkal, ami egy méregerős és ólomnehéz elektromos autó. Az Enyaq Coupé RS.
Mostantól jelentősen kevesebbet kell fizetni a Model S-ért és a Model X-ért.
Egyelőre viszonylag alacsonyak a számok, de jól látható a kínai gyártók előretörése.
A ráncfellvarrt villanyautó alapára nem sokkal 18 millió forint alatt alakul.
Nem kérdés, hogy a "vesék" jövőben is nagyon hangsúlyos szerepet kapnak.
A két turbóval megfújt V6-os motorban sikerült még találni 86 eddig szunnyadó lóerőt.
Modernizált designnal, csökkentett légellenállással, frissített utastérrel és nagyobb hatótávval támad az új amerikai villanyautó.
A közel 100 esztendős patinás luxusautóval minden korábbinál nagyobb csendben lehet suhanni.
Elsősorban carsharing cégek, taxisok és flottaszolgáltatók kaphatnak pénzt, valamint a töltőhálózat üzemeltetők.