Hosszú lejtmenet után először nőttek az újautó-eladások itthon
A tavalyi év egészében az EU legrosszabbul teljesítője volt a magyar piac.
A tavalyi év egészében az EU legrosszabbul teljesítője volt a magyar piac.
Működött a nagy show, nagy pénzt taktika.
Európában jelenleg a második legkelendőbb kocsi a Dacia autója.
A Hyundai Staria legújabb változatát egy 4 hengeres benzinmotor és egy villanymotor hajtja.
Immár hivatalos, hogy a Bugatti következő hipersportkocsijában is 16 hengeres motor lesz.
Az alig több, mint 1 tonnás GTAmodificata hátsó gumijait 810 lóerő gyilkolja.
Az egészen pontos árát nem hozzák nyilvánosságra.
Súlyos százezrekben mérhető az eladók nyeresége.
A most debütált Maserati GranCabrio mindössze 14 másodperc alatt képes lenyitni a tetejét.
Egyben kell kifizetni, csúszik a határidő, de annak lejárta után is lehet kérni a részletfizetést.
Sokak bánatára a tavaly debütált BMW Concept Touring Coupé nem kerül sorozatgyártásba.
Csütörtökön és pénteken eső moshatja ki a légkörben lebegő porszemcséket.
Hiába 7 éves modell, nagyon úgy néz ki, hogy az aktuális Audi A8 továbbra is a kínálatban marad.
A kompakt szabadidő-autó hamarosan 48 V-os lágyhibrid hajtáslánccal is elérhetővé válik.
A modell egy új kategória lett volna Sport Utility Sedan (SUS) néven.
A holland autóversenyző szerint újfajta élményt adhat ez a nézőpont a Forma–1-nek.
A villanymotoros Honda CR-V e:FCEV-ben hidrogéntartály és akkumulátor is található.
A McLaren Artura nyitható tetejű változata csak minimálisan nehezebb a kupénál.
Elon Musk egy emojival és egy cigivel reagált a füstbe ment tervre.
Az új Porsche Taycan Turbo S alapára éppen csak 90 millió forint alatti.