Eltűnnek a Hyundai kínálatából az izgalmas benzines autók
Ha nem is meglepetés manapság egy ilyen hír, attól még nem örömteli.
Ha nem is meglepetés manapság egy ilyen hír, attól még nem örömteli.
Kínán kívül egyébként is úgy látja a legtöbb autóipari cég vezetője, hogy nem megy jól az iparáguk.
Három év drágulás után most a vevőknek kedvez a piac.
Az elsőtől az utolsó csavarig megújult a legendás japán terepjáró jelentősen drágább lett az elődjénél.
Komoly európai szövetségeket hozhat össze a kínaiak elleni védekezés.
A Renault román márkájának első hibrid modellje egy kicsit sportosabbá vált.
A lokálisan zéró emissziós Opel Astra Sports Tourer Electric 516-1553 literes csomagtérrel büszkélkedhet.
Amíg érdemben nem javul az új autók eladása itthon, addig nem is lesz jobb a helyzet.
Az eredeti modell célja is hasonló volt: jó áron kínálni használható városi autót.
Így is jócskán 600 forint felett lesznek a literenkénti árak.
A barcelonai MWC szakkiállításon testközelből ismerkedtünk meg a legújabb kínai elektromos autóval, a Xiaomi SU7-tel.
Az elektromos hajtású Scenic elnyerte a zsűri tetszését.
A későbbi könnyű eladhatóság miatt az igazán izgalmas fényezéseket nagyon kevés vásárló meri bevállalni.
Trendi külseje alapján japán vagy koreai modellnek is gondolható a turbós benzinesként és tisztán elektromos változatban hazánkba érkező Omoda 5, mellyel a hatalmas kínai Chery konszern egész Európát le kívánja támadni. Madridban teszteltük az ígéretes újdonságot, aminek végre az árát is sikerült megtudni.
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.
A végsebességre kihegyezett McLarenből alig több, mint 106 darabot gyártottak, és ezek közül most eladó egy lényegében vadonatúj példány.
Összevetették a mediánkereseteket.
Több forgatókönyv is lehetséges még mindig.
Közel 14,5 milliárd forintot vitt haza tavaly az autóipari főnök.
A Kimera előrukkolt az általunk részletesen bemutatott Evo 37 továbbfejlesztett Integrale változatával, az immár összkerekes Evo 38-cal.