Már itthon is kapható a vadonatúj elektromos Fiat 600
A legújabb kompakt olasz villanyautó 2,5 millió forinttal drágábban nyit, mint a kis Fiat 500e.
A legújabb kompakt olasz villanyautó 2,5 millió forinttal drágábban nyit, mint a kis Fiat 500e.
Kisebb 3 hengeres motorral, kézi váltó nélkül és magasabb áron "hódít" a legújabb Puma ST.
Egy legalább hat méter hosszú SUV-t kell elképzelni.
A Volkswagen népszerű sportkompaktja a jövőben már csak automata váltóval lesz kapható.
Itt a megoldás azok számára, akik az eddigi 18d-nél egy kicsit komolyabb dízel X2-esre vágynak.
A tisztán elektromos vagy részben elektromos hajtásláncú autók ma már egyre szélesebb kör számára elérhetőek, így érdemes áttekinteni, hogy miben más egy ilyen modern járművet vezetni és használni, mint a hagyományos, belső égésű motorral szerelt változatokat. Lássuk, mire érdemes figyelni! Egy biztos: nem kell újratanulni a vezetést és nem kell rettegni a hatótávparától sem.
Szemrevaló formaterv, egyedi hangulatú utastér, high-tech kijelzővarázslat, korrekt hatótáv és relatíve kedvező ár. Felettébb ígéretesnek tűnik a BYD tisztán elektromos kompakt SUV-ja, az Atto 3, de vajon akadnak-e hátulütői?
A szép emlékű CLK mintájára a C- és az E-osztályos kupé/kabrió közötti határmezsgye elmosására hivatott a vadonatúj Mercedes CLE, mely felüdülést jelent a mindent elárasztó SUV-ok láttán megfáradt retináink számára. De vajon van-e olyan jó a CLE, mint amennyire tetszetős?
A triplamotoros Ford SuperVan 4.2 közel hangtalanul suhan igen komoly tempóval és akár 2 tonnás leszorítóerővel.