Egy Alfának még akkor is jó a dizájnja, ha nem ők tervezik
Az Afa Romeo Nivola koncepció a 33 Stradale-nak állít emléket.
Az Afa Romeo Nivola koncepció a 33 Stradale-nak állít emléket.
A legendás formatervezési műhely is ráhajt az elektromos autókra.
Az biztos, hogy nem nagyon lenne látványosabb kulcsa autónak, mint a Nissan GT-R-nek, ha japánok ilyet adnának izomautójukhoz.
A moszkvai politechnikai egyetem hallgatói tervezték meg a jövő Ladáit.
Az már biztos, crossoverként folytatja a japán gyártó egyik legismertebb modellje, a ralis vonal vélhetően teljesen eltűnik.
Az elektromos és önvezető autók megjelenése komoly feladat elé állítja az autóipart: olyan szempontokat kell figyelembe venni a járművek tervezésekor, amiket eddig még soha. A változás nemcsak a kocsik külsejében, az utastérben is megmutatkozik, de a tervezők kezére az is komoly hatást gyakorol, hogy egyre kevesebben akarnak saját autót vásárolni.
És igen, köztük van az új Alfa Romeo Giuliáé is.
Henrik Fisker dán dizájner, autóipari vállalkozó bele állt már párszor a földbe és most sem kizárt, hogy így végzi, de megint próbálkozik. Nem is akármivel, egy kétüléses klasszikus izomautóval.