Új dizájnerfőnököt kap a BMW
Változtat jelenlegi formatervező csapatán a bajor márka.
Luc Donckerwolke jól ismert név a szakmában, ő volt a Lamborghini Murcielago és az Audi A2 tervezője is.
Úgy számolnak egy-egy modell életciklusa 20-25 év is lehetne a jövőben.
A Volkswagen a nyolcadik generációs Golf frissítésén dolgozik, amely várhatóan 2023-ban kerül piacra.
A billegős Kacsa annyira egyedi darabja volt az autózás történetének, hogy talán érdemes lenne visszahozni.
Több érdekessége is van az amerikai luxusmárka koncepcióautójának. Az egyik, hogy az akkumulátora nem egy nagy egységet foglalna el a kocsi aljában; mindez pedig jótékonyan hathat a dizájnra.
Vízijárművé formált klasszikus autókkal próbálja meglovagolni a retrohullámokat egy startup cég.
Egyre több autógyártó fejleszt fenntartható vagy vegán kabintereket. Például a Volvo C40-ben egyáltalán nem maradt bőrbevonatú elem, még a kormánykeréken sem.
A masszív hűtőrácsok az elmúlt évek egyik legfontosabb tervezési trendje lett az autóiparban.
A Countach formailag és műszaki megoldásaiban is egészen különleges autó volt a megjelenése idején. Most egy tervezőcsapat a modell fél évszázados születésnapjára megálmodta, milyen lenne a mai megfelelője.
Idén 125 éves a cseh márka, ennek alkalmából újraértelmezik régi modelljeiket. Ezúttal a Skoda Felicia került sorra, amelynek eredeti változata egyébként is talán a legformásabb autójuk.
A Bugatti Hyper Truck persze csak egy elszabadult vízió, de ettől még nagyon látványos.
13 éven át Peugeot-kat, jelenleg a holnapután autóit tervezi Bocsi Attila, akinek egyik munkáját most Torinóban lehet látni az olasz Nemzeti Autómúzeumban.
A hetvenes évek etalonautója volt az állólámpás Merci, az E-osztály alapja. Most ezt a kettőt elegyítette egy magyar formatervező.