Így száguld egy 675 lóerős Audi RS3 az autópályán – videó
A hegyomlásnyi nyomatékú kompakt Audi a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon demonstrálja tudását.
A hegyomlásnyi nyomatékú kompakt Audi a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon demonstrálja tudását.
Egy kamion és egy személyautó ütközött össze Gyálnál.
Három városból vonultak ki tűzoltók a helyszínre.
Túl sok befektetést igényel és könnyen kijátszható az átlagsebességet ellenőrző rendszer, a használatarányos e-matrica sincs tervben.
A hétvégi dugóból sokan akartak minél hamarabb szabadulni.
A kamion komoly sebességgel bukkant fel, a szemből érkező autós az utolsó pillanatban tudott fékezni.
Az M1-es és az M3-as autópályán dolgozók kerültek veszélybe.
Többen rászóltak, rá is dudáltak, de nem zavartatta magát.
Az erős forgalom mellett baleset is lassítja a közlekedést. Nem sokkal jobb a helyzet az M5-ösön és az M7-esen sem.
A veszélyes mutatvány miatt 100 ezer forintra büntették a külföldi sofőrt.
Teljes útzár mellett helyszínelnek az M6-os autópályán Szedresnél, az M5-ösön már lehet közlekedni.
Palkovics László szerint az a cél, hogy bármely településről fél órán belül elérhető legyen egy négysávos út Magyarországon.
Egy szakaszon le is kellett zárni a sztrádát.
Életveszélyes, és még szabálytalan is volt a helyzet a Magyar Közút szerint.
A miniszter a Kormányinfón közölte, hogy a három pályázóról már beszámolt a sajtó. A 24.hu korábban arról írt, hogy a gigaüzletre a felcsúti nagyvállalkozó köre is rárepült.
A rendőrség akciói ellenére is mennek még az utakon „horrorkaravánok”, egy ilyen okozott nagy balesetet a hétvégén.
A rendőrök az M1-es és az M7-es autópályákon ellenőriztek az autósokat.
A kormánypárt híveinek közel fele szerint a kabinet a NER-közeli cégeket akarta helyzetbe hozni a jelentkezés feltételeivel és határidejével.
Szigorú feltételeknek kell teljesülnie, ahol ilyen gyorsan lehet majd közlekedni.
A közútkezelő azt mondta az autósnak, akit a kár ért, hogy a történtekért az felel, aki elhagyta a bútordarabokat. Őt viszont nem találják.