A BMW bemutatta a még erősebb megújult M4 kupét és kabriót
Megérkezett a kicsit erősebb motorral és modernizált technikával támadó felfrissített BMW M4.
Megérkezett a kicsit erősebb motorral és modernizált technikával támadó felfrissített BMW M4.
A bajor gyártó kínálatában hamarosan elérhetővé válik az új 5-ös sorozat tisztán elektromos kombi változata.
A BMW XM karbonszálas elemekkel ékesített szupermorcos új tuningverziójáról lekerültek a kék-fehér logók.
Az olasz gyártó 1000+ lóerős hibrid szupersportkocsija iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A kivételesen nem elektromos vagy hibrid hajtásláncú Praga Bohema kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen.
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje továbbra is az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
A pokolian erős sportterepjáró a dubaji rendőrség impozáns flottájának legfrissebb darabja.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az Urust esetleg még a legerősebb gyári formájában is picit unalmasnak találjuk.
Hihetetlenül hangzik, de az USA-ban 42. éve folyamatosan egy gigantikus monstrum uralja a személyautó eladási listákat.
A Koenigsegg Jesko Attack már alaphelyzetben is egy igazi tekintetmágnes, hát még ebben az egyedi új kivitelében.
Ez a különleges G-Klasse nyitható tetővel kombinálja az AMG-féle közel 600 lóerős teljesítményt.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a BMW XM Label Redet.
Megannyi késést követően hamarosan végre megkezdődik az Aston Martin hibrid újdonságának sorozatgyártása.
Retró designnal és akár 1000 lóerős teljesítménnyel hódít a legfrissebb GT-R.
A vadonatúj Mercedes-AMG SL63 S E Performance nemcsak tömeg, hanem csomagtartóméret fronton is komoly kihívásokkal küszködik.
A biturbó V8-as motorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
A plugin hibrid Mercedes-AMG SL63 S E Performance kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és 13 kilométert hangtalanul suhanva is képes megtenni.
Még jó ideig velünk maradhatnak a bajorok soros 6 hengeres és V8-as benzinmotorjai.
A háromféle változatban debütált új Panamera leggyengébb fapados kivitele is közel 45 millió forintot kóstál.