Dehogy halott a kéziváltó: 7 gangos látványos manuális váltó a legújabb Paganiban
A Pagani Huayra Epitome nyitott kulisszás manuális váltóval társítja a 6 literes biturbó V12-t.
A Pagani Huayra Epitome nyitott kulisszás manuális váltóval társítja a 6 literes biturbó V12-t.
A Koenigsegg Jesko Absolut elképesztően rövid idő alatt tudta le a 0–400–0 km/h produkciót.
A felfrissített BMW M2 kicsit erősebb és gyorsabb lett – vázoljuk mennyibe kerül itthon.
Az erősen limitált szériás Ferrari SF90 XX Spider nyitható tetővel kombinálja az 1000 feletti hibrid lóerőt.
A tisztán elektromos i5 M60-nál is nehezebb 727 lóerős hibrid V8-as új BMW M5 immár hazánkban is elérhető.
A W12 távozott a kínálatból, a rekorderős új V8 pedig plugin hibrid technikával biztosít 81 kilométer lokálisan zéró emissziós hatótávot.
A néhány tucatos mennyiségben gyártandó hátsókerék-hajtású Aston Martin Valiant egyetlen dologra fókuszál: a vezetési élményre.
Itt a megoldás azok számára, akik a 802 lovas Mercedes-AMG S 63 E Performance produkciójával nem teljesen elégedettek.
A közel 800 lóerős teljesítményű biturbó V8-as “szívű” újdonság végsebessége bőven meghaladja a 335 km/h-t.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
Az aktuális Chevrolet Corvette csúcsmodelljének teljesítménye várhatóan megközelíti a 900 lóerőt.
Megérkezett a Mythos sorozat első képviselője, a Forma 1 ihlette Mercerdes-AMG PureSpeed.
A most debütált BMW Concept Skytop a legendás Z8 és az 503 kései leszármazottjának tekinthető.
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.
A negyedik generációs Continental GT vadonatúj plugin hibrid hajtásláncot vonultat fel.
Az olasz gyártó bemutatta a Huracán hamarosan érkező utódjának a “szívét”.
A nemzetközi menetpróbán nemcsak a szinte teljesen hangtalanul suhanó elektromos G-osztályt, hanem annak 6 hengeres dízel és benzines, illetve biturbó V8-as változatát is vallatóra fogtuk. Teszten a legendás kockaterepjáró legújabb verziói.
Itt a megoldás azok számára, akik a rekorderős szívó V8-cal szerelt Corvette-et sem találják elég izgalmasnak.