Egekig pörgethető biturbó V8-assal rukkolt elő a Lamborghini
Az olasz gyártó bemutatta a Huracán hamarosan érkező utódjának a “szívét”.
Az olasz gyártó bemutatta a Huracán hamarosan érkező utódjának a “szívét”.
A nemzetközi menetpróbán nemcsak a szinte teljesen hangtalanul suhanó elektromos G-osztályt, hanem annak 6 hengeres dízel és benzines, illetve biturbó V8-as változatát is vallatóra fogtuk. Teszten a legendás kockaterepjáró legújabb verziói.
Itt a megoldás azok számára, akik a rekorderős szívó V8-cal szerelt Corvette-et sem találják elég izgalmasnak.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance alapára bőven 90 millió forint felett alakul.
A kékvérű brit luxusmárka a környezettudatosság jegyében W12-ről V8-ra vált.
A Bentley Batur Convertible By Mullinerből alig több, mint egy tucatnyi példányt gyártanak.
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Nem, ez nem egy újabb dupla- vagy triplamotoros szuperpíszí elektromos hajtáslánc.
Megérkezett a felfrissített Aston Martin DBX707, és ezzel párhuzamosan eltűnt a kínálatból a jelentősen gyengébb alapmodell.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63 S E Performance még az F1 technikát felvonultató szuperlimitált és méregdrága Mercedes-AMG One-nál is jobban gyorsul.
A megújult Porsche Cayenne GTS 4 literes benzinpusztító erőforrása 40 lóerővel erősebb lett.
A brutálisan erős 4 literes benzinmotor mellé most először 48 V-os lágyhibrid technika került a G 63-as csúcsmodellben.
A megújult Porsche Panamera legolcsóbb plugin hibrid változata 52,4 millió forinttól indul itthon.
A Mercedes-AMG GT 63 Coupé egyike azon utolsó teljesen őszinte izomautóknak, melyek hajtásában egyetlen elektronnyi elektromosság sincs. Zárt pályán feszegettük az 585 lóerős legharagosabb új sváb csúcskupé határait.
A jól ismert 4 literes biturbó V8-as benzinmotorban bőven van még erőtartalék.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
A limitált szériás Maserati MCXtrema az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
Érkezőben a valaha készült legerősebb Land Rover Defender, melynek V8-as szíve BMW eredetű.
A megújult G-osztályból már egyedül a G 63-as csúcsmodellben található echte V8-as erőforrás.
A Porsche legfrissebb biturbó V8-as sportterepjárója alig több, mint 4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.