Nem biztos, de 810 lóerő talán már elég lehet a Lamborhini SUV-jában
Jelek szerint sikerült találni közel 150 eddig szunnyadó lóerőt az Urus kiváló biturbó V8-as motorjában.
Jelek szerint sikerült találni közel 150 eddig szunnyadó lóerőt az Urus kiváló biturbó V8-as motorjában.
Megérkezett a felfrissített Cayenne új középkategóriás plugin hibrid kivitele.
Itt a megoldás azok számára, akik a gyári alapmodellt esetleg picit unalmasnak találják.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
Az erősítőkúrán átesett Cadillac CT5-V Blackwing bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A McLaren Special Operations ezúttal a különleges fényezésekre helyezi a fő hangsúlyt.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
Karbonszálas elemek, sárga bőr és megnövelt teljesítmény az új Mansory Ferrariban.
A szuperkönnyű sportkocsi a bitangerős biturbó V8 motornak köszönhetően kevesebb mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az O. J. Simpson révén elhíresült legendás amerikai terepjáró megérkezett Magyarországra – teszten az elképesztő terepképességű és akár házilagosan darabokra szedhető, biturbó V6 "szívű" vadonatúj Ford Bronco Badlands.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Két turbó segíti a W221-es S-Klasse legkisebb motorja presztízsének legalább minimális mértékben történő növelését.
A két turbóval megfújt V6-os motorban sikerült még találni 86 eddig szunnyadó lóerőt.
A látványos kialakítású új Alfa Romeo Romeo 33 Stradale biturbó V6 és tisztán elektromos változatban támad.
A most leleplezett Cayenne Turbo E-Hybrid maximális nyomatéka megközelíti az 1000 Nm-t.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
A korábbi híradásokkal ellentétben a C-osztályba és az E-osztályba sem tér vissza a 8 hengeres erőforrás.
Erősebb villanymotor és nagyobb kapacitású akkumulátor a zuffenhauseniak új sportszedánban.
A limitált szériás újdonság az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
A különleges sportkocsi csúcsnyomatéka alig marad el az 1000 Nm-től.