Most már Messengeren is hasznos információkat kaphat a járványról
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) bekapcsolta a Messengerre írt csevegőbotját, hogy visszaszorítsa a koronavírus-járványról szóló álhíreket.
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) bekapcsolta a Messengerre írt csevegőbotját, hogy visszaszorítsa a koronavírus-járványról szóló álhíreket.
A Microsoft lehetővé tette az európai egészségügyi szervezetek számára, hogy olyan automata szoftvereket (botokat) hozzanak létre, amelyek megpróbálnak intelligensen válaszolni a koronavírussal kapcsolatban feltett felhasználói kérdésekre.
A világ legnépszerűbb csevegő-szolgáltatását rengetegen használják Ezért is döntött úgy a WHO, hogy érdemes volna kihasználni ezt a közkedveltséget a megbízható információk közlésére.
Egy magyar startup tízszeresére gyorsította a céginformációs lekérdezést a Facebook Messengerben is működő chatbotjával. A szolgáltatás már él.
Egy független szegedi fejlesztőstúdió készítette el a teljes magyarországi vasúti menetrendet tartalmazó chatbotot. A Viber üzemeltetőinek megtetszett a megoldás, így most – egy matricacsomaggal megtoldva – beemelték azt az itthon is népszerű üzenetküldő alkalmazásba.
Ki ne vágyna egy barátra, aki pont olyan, mint amilyennek ő a legjobb barátját elképzeli – lehetőleg olyannak, mint saját maga? Manapság ez már lehetséges, és abban sincs semmi különös, hogy a mesterséges intelligencia segítségével egy okostelefon is elég efféle bensőséges kapcsolat megéléséhez. A gépesített barátság megjelenése mögött azonban egy igazi barátság különös története rejlik.
Minden fontos információt egy helyre rendez, emellett csökkenti az adminisztrációs ügyintézés idejét az a Facebook Messengerre alapuló új kommunikációs eszköz, amelyet két szegedi diák készített, de nem csak a Szegeden élőknek.
Az Aldi Magyarország az Aldi nemzetközi hálózatán belül, és a hazai élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban is elsőként indította el chatbot-szolgáltatását a Facebook Messengeren. Az üzenetküldő szolgáltatásba beépített chatrobot a nap 24 órájában próbál válaszolni a beérkező kérdésekre, hiszen az információkhoz gyorsan hozzáfér, és meg is jeleníti azokat.
Az Agymozgató nevű messengeres chatbottal az egyik legegyszerűbb és mégis legszórakoztatóbb játékot játszhatjuk: találós kérdésezhetünk a Facebookon. Számítógépen és telefonon is játszható.
Az egyik legjobb képkereső szolgáltatás készített egy chatbotot Messengerre, így ki sem kell lépni az üzenetküldő alkalmazásból, ha jó fotókat akar találni.
Különös szolgáltatást indítottak a Stanford Egyetem pszichológusai: a mesterséges intelligenciával támogatott chatbot amolyan digitális terapeutaként funkcionál.
A Facebook fejlesztői összeengedték a csevegőbotokat, hogy egymással beszélgetve javuljon a kommunikációs képességük. Nem egészen az történt, amire számítottak.
A robotoknak jócskán van még mit tanulniuk az embertől, amiben egyelőre mi magunk segítünk nekik. Néhány pozitív és negatív példán bemutatjuk, hol tart pillanatnyilag a chatbotok kereskedelmi felhasználása.
A MÁV hivatalos menetrend-információiból dolgozik, de az eddigi menetrendes megoldásoknál több szempontból is praktikusabb menetrendet készítettek magyar fiatalok.
A Facebook kutatói minden eddiginél emberibb tulajdonságokkal ruházták fel a chatbotot, ami után már nehéz megkülönböztetni, hogy emberrel vagy géppel beszélgetünk.
Két gimnazista gondolt egyet, és megoldotta, hogy Szegeden gyorsan és egyszerűen, Messengeren keresztül kapják meg az emberek azt a menetrendet, amire épp szükségük van.
Érdekes hangelemző alkalmazással állt elő a Skyn óvszergyártó. A Messengerbe épített algoritmus pár másodperc alatt gyorselemzést ad a hangunkról.
Szemet műtenek, lágy szöveteket varrnak össze, súlyos betegek rehabilitációját végzik vagy éppen betegekkel chatelnek – az orvosi robotika harminc év alatt elképesztő fejlődésen ment keresztül. Megmutatjuk, most éppen hol tart.
Tavaly robbanásszerű fejlődésnek indult a chatbotok alkalmazása. A jövőjük pedig még a sci-fi írók legmerészebb álmait is felülmúlhatja. Egy évtizeden belül megszabadíthatnak bennünket a lélekölő ügyintézéstől – mi pedig sokkal kellemesebb dolgokkal tölthetjük el az időt.
A facebookos chatbotok egyre több ügyfélszolgálati feladatot látnak el, ugyanakkor a felhasználók mind inkább belefáradnak a közösségi médiába – állítja a Telenor Csoport idei évre előretekintő kutatási részlege.