#chatbot














És az ön állásáról ki dönt? A HR-ben is betört a mesterséges intelligencia
 

És az ön állásáról ki dönt? A HR-ben is betört a mesterséges intelligencia

A HR-ben a digitális asszisztensek, az automatizált erőforrás-kezelő programok, az algoritmuson alapuló projektmenedzsment eszközök használata már nem csak a jövő megoldásait jelentik – hívja fel a figyelmet a magyar tulajdonú HR-szolgáltató, a WHC. A vállalat mesterséges intelligencián alapuló chatbotja a külföldről érkező munkavállalók koordinálását és a velük való mindennapi kommunikációt könnyíti meg.

hvg.hu hvg.hu





Meddig fejlődhetnek még a digitális üzleti asszisztensek?
 

Meddig fejlődhetnek még a digitális üzleti asszisztensek?

A virtuális asszisztensek az otthonok után szépen lassan a munkahelyekre is megérkeznek. Míg a beszédfelismerő mesterséges intelligenciát alkalmazó házi készülékek leginkább a kényelmet szolgálják, az üzleti szereplők számára hatékonyabb munkafolyamatokat biztosítanak a felhőn keresztül igénybe vehető asszisztensek. Az ügyfélszolgálat mellett adminisztratív feladatokat is rájuk lehet bízni, és az információszerzésben is segítik a dolgozókat.

Telekom Telekom