#chatbot



Senki nem érti, mi történik, de halandzsázni kezdett a ChatGPT
 

Senki nem érti, mi történik, de halandzsázni kezdett a ChatGPT

Egyelőre rejtély, mi ütött a ChatGPT-be több felhasználónál. Az elmúlt napokban több közösségi felületen is arra panaszkodtak a felhasználók, hogy a chatbot teljesen értelmetlen dolgokat kezdett válaszolni – az OpenAI elismerte a problémát, és javította azt. Érdemi magyarázat nélkül.

hvg.hu hvg.hu









Itt a vásárlás új korszaka, Rufus: az Amazonnál emberi szöveggel lehet beszélgetni a chatbottal és mindig érti, mire vonatkozik a kérdés
 

Itt a vásárlás új korszaka, Rufus: az Amazonnál emberi szöveggel lehet beszélgetni a chatbottal és mindig érti, mire vonatkozik a kérdés

A vásárlás tulajdonképpen jó szórakozás, azonban nem mindenkinek, és főleg nem akkor, ha a kínálat áttekinthetetlenül nagy. Valahogy így van ez a világ legnagyobb online piacterénél, az Amazonnál is, ezért is jön most jól a mesterségesintelligencia-alapú segítség: a Rufus chatbotot kifejezetten a világ egyik legnagyobb webshopjának kínálatára képezték ki.

hvg.hu hvg.hu







Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?
 

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.