László Ferenc Autó

Az ördög a vállunkon: teszten a V8-as Lexus LC500

Ha a benzingőzrajongó vállán egy angyal és egy ördög ül, akkor az előbbi a politikailag teljesen korrekt hibrid Lexus LC500h, az utóbbi pedig a benzinpusztításra született, ércesen ordító Lexus LC500. Mi ezúttal az ördöggel cimboráltunk.

HVG Extra Business Business magazin

„A beton is lehet szép, ha jó kezekbe kerül”

Garázsvállalkozásként indultak, és ma már 60 fős céget üzemeltetnek. Ivánka Katalin és András még nincs negyvenéves, de betonnal foglalkozó cégük öt kontinensen van jelen. Nem csupán a munkában, hanem a magánéletben is társai egymásnak.

DekoRatio Branding & Design Studio

GOOD DESIGN = GOOD BUSINESS – na de miért is?

Amikor Thomas Watson Jr. egykori IBM igazgató 1973-ban kijelentette, hogy good design = good business, még nem sokan értették, miről beszél. Mára egy általánosan elfogadott vélemény, hogy a designra költeni hosszú távon sokszorosan megtérülő befektetés. De mit jelent ez az egyes iparágak esetében, és hogy képes a design ennyire univerzális pozitív hatást kifejteni, ha a márkák sikeréről van szó?

Csatlós Hanna - Csányi Nikolett Kult

Ne dobja ki a farmert, készítsen inkább papírt belőle! - videó

A MOME divat- és textiltervezés alap-, illetve mesterképzésének végzős diákjai egy látványos divatshow keretében mutatták be diplomamunkáikat. Ambiciózusok, tehetségesek és alig várják, hogy odapörköljenek a sokat bírált fast fashionnek.

Hercsel Adél Vállalkozás

Manta: Szép csendben világsiker lett a magyar sportmárka

A nagy presztízsű New York-i Graphis dizájnmagazin egy kis magyar fürdőruhagyártó kkv legújabb kollekcióját is díjazta. A Manta 6 éve szállt versenybe a legnagyobb nemzetközi sportszermultikkal, ma már csúcsminőségű FINA-engedélyes sportruháik is vannak, amelyekben már a világversenyek sztárjai is döntögethetik a csúcsokat.

DekoRatio Branding & Design Studio

9 márka, ami fenekestül felforgatta a szabályokat

Bár az internetnek hála napjainkban bárki dönthet úgy, hogy termékét vagy szolgáltatását bemutatja a világnak, ezzel párhuzamosan viszont nehezebbé vált kitűnni az egyre növekő tömegből. Összeválogattunk kilenc márkát, melyeknek ez mégis sikerült. Van, amelyik 17. századi technológiát lovagolt meg, van, ami egyszerűen felrúgott minden marketingszabályt, és akad olyan is, amelyik sajátos munkaerő-összetételével hívta fel magára a figyelmet.

1 2 3 4 5 6 7
38
Káoszba torkolltak a kijárási tilalmak Afrikában

Káoszba torkolltak a kijárási tilalmak Afrikában

Hétfőtől kórházparancsnokok segítik a kórházak működését és az egészségügyi készlet védelmét

Hétfőtől kórházparancsnokok segítik a kórházak működését és az egészségügyi készlet védelmét

A kínai nagyvállalatok 98 százaléka újrakezdte a termelést

A kínai nagyvállalatok 98 százaléka újrakezdte a termelést

5 perc az egész: a héten megjelenik az eddigi legegyszerűbb koronavírus-teszt

5 perc az egész: a héten megjelenik az eddigi legegyszerűbb koronavírus-teszt

Volt, ahol vasalót kaptak az ápolók a maszkokhoz, hogy azzal fertőtlenítsék azokat

Volt, ahol vasalót kaptak az ápolók a maszkokhoz, hogy azzal fertőtlenítsék azokat

"A tőgyet nem tudjuk leállítani" – élelmiszer lesz, bármekkora legyen is a válság

"A tőgyet nem tudjuk leállítani" – élelmiszer lesz, bármekkora legyen is a válság

A kínai nagyvállalatok 98 százaléka újrakezdte a termelést

A kínai nagyvállalatok 98 százaléka újrakezdte a termelést

Nagy Feró a Home office-ban: "Meddig fog tartani, csókolom?"

Nagy Feró a Home office-ban: "Meddig fog tartani, csókolom?"

A címlapról ajánljuk