Így uralja 800 lóerővel az autópályát a legnagyobb Brabus Mercedes – videó
Ez a sportos hangvételű monstrum azoknak készült, akik az alig 600 lóerő feletti AMG GLS-t esetleg túl gyengének találják.
Ez a sportos hangvételű monstrum azoknak készült, akik az alig 600 lóerő feletti AMG GLS-t esetleg túl gyengének találják.
2023 elején a Vitara és az S-Cross is drágább lett, utóbbi legjobban felszerelt példányai már 13 millió forint felett járnak.
Nem túl nagy, nem túl nehéz, nem túlmotorizált. Átgondolt koncepciójú, széles tömegeknek szánt elektromos autónak tűnik a teljesen megújult Kia Niro, de vajon hogyan teljesít a gyakorlatban? Jövünk a válaszokkal!
Az Electra E5 körülbelül akkora, mint a BMW aktuális X5-ös modellje.
Az S-Cross és a Vitara esetében is árat emelnek, a lágyhibrid és a normál hibrid modellek egyaránt drágulnak.
Az EQE SUV legolcsóbb alapmodelljét 37,1 millió forintos indulóáron jegyik.
A többféle hajtáslánccal készülő felfrissített brit SUV plugin hibrid változata az eddiginél 20 százalékkal nagyobb e-hatótávval bír.
Az eddiginél méretesebb akkumulátor és nagyobb teljesítményű motor került az elektromos Mokkába.
A T-Roc Cabriolet limitált szériás új kiadásából kevesebb, mint ezer példány készül.
A CX-60 ezen formájában nemcsak jobban mutat, hanem kicsit jobban is kezelhető.
A tisztán elektromos hajtásláncú új Audik minimum 30 millió forint kifizetését követően vezethetők haza.
A japán gyártó azon vásárlókat is ki akarja szolgálni, akik esetleg kicsinek találják a normál Highlandert.
A teljesen új fejlesztésű EX90 alapára bőven 40 millió forint felett alakul.
Az EX30 típusjelzésű újdonság leleplezésére 2023-ban kerül sor.
Nemrég még csak a legkomolyabb szupertsportkocsik voltak képesek olyan sebességre, mint most az izmosabb divatterepjárók.
A 136 lóerős francia újdonság 360 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.
A GLS Maybach abszolút egyedi megjelenést biztosító kéttónusú fényezésének alaposan megkérik az árát.
A mintegy 600 lóerős újdonság a hibrid technika ellenére is több mint 18 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren.
A 725 lóerős Purosangue jelentősen többe kerül, mint a Lamborghini Urus vagy az Aston Martin DBX.