Megkezdődött az új Moszkvicsok gyártása
A kínai alapokra építkező orosz újdonság belső égésű és villanymotoros változatokban támad.
A kínai alapokra építkező orosz újdonság belső égésű és villanymotoros változatokban támad.
A japán gyártó új SUV-ja kétféle dízel kivitelben kapható.
Grazban megkezdődött a Fisker Ocean sorozatgyártása, melynek legolcsóbb kivitele mintegy 17 millió forintba kerül.
A Drako Dragon hatótávja az ígéretek szerint meghaladja a 670 kilométert.
A japán gyártó 306 lóerős plugin hibrid szabadidő-autója felfrissített műszerfallal támad.
A vadonatúj iX1-nek az akkumulátora is helyben, Regensburgban készül.
Hamarosan érkezik a Porsche első 100 százalékban villanymotoros hajtásláncú szabadidő-autója, melynek álcázott prototípusával testközelből ismerkedtünk meg.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a BMW valaha készült legnagyobb nyomatékú sorozatgyártású modellje, az ólomnehéz hegyomlásnyi mivolta ellenére rakétaként gyorsuló iX M60, melynek utastere már-már földöntúli luxussal kényeztet.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az olasz gyártó maximálisan trendi, nem egyszerűen csak SUV, hanem hibrid SUV modellje, a Levante kistestvérének tekinthető 300 lóerős Grecale, mely a valóságban nagyobb, mint gondolnánk.
A C5 Aircrossból egy újabb zöld rendszámos kivitel érkezett, a korábbi verziónak és a plugin hibrid C5 X-nek pedig nőtt a hatótávja.
Az olasz gyártó kínálatában a jövőben már csak villanymotorral kiegészített hajtású új modellek lesznek.
A japán gyártó kompakt SUV-ja az eddiginél sokkal nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X5 hivatalos leleplepzésére.
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Az olasz gyártó szabadidő-autóját alaposan kiszélesítették és hatalmas kerekeket szereltek rá.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A látványos külsőt és feszes futóművet kapott újdonság fejlett plugin hibrid hajtáslánccal rendelkezik.
A praktikus családi autóként is használható újdonság kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A duplamotoros, összkerékhajtású villanyautó 6,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.