Két új Audi: íme az elektromos Q8 e-tron és kupés testvérmodellje
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Az olasz gyártó szabadidő-autóját alaposan kiszélesítették és hatalmas kerekeket szereltek rá.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A látványos külsőt és feszes futóművet kapott újdonság fejlett plugin hibrid hajtáslánccal rendelkezik.
A praktikus családi autóként is használható újdonság kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A duplamotoros, összkerékhajtású villanyautó 6,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
A bőven 800 lóerő feletti SUV-nak kevés igazi riválisa lehet a sebességkorlátozás nélküli német autópálya-szakaszokon.
A 18 centiméterrel megnyújtott új kivitel hátsó ülésein helyet foglalók lábtere minden korábbinál hatalmasabb.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
A bajor gyártó kompakt SUV-ja immár nyolcféle hajtáslánccal rendelhető.
Az X1 lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású kivitele egy feltöltéssel mintegy 440 kilométert képes megtenni.
A nemes egyszerűséggel Polestar 3 névre keresztelt modell hatótávja meghaladja a 600 kilométert.
Az EQE SUV legerősebb kivitele bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A német gyártó hivatalosan is leleplezte a közelmúltban érkezett EQS SUV kisebb testvérmodelljét.
Kipróbáltuk a japán gyártó elsőként ötödik generációs hibrid hajtással felvértezett modelljét, az elmúlt évtizedekben már több mint 50 millió példányban értékesített Toyota Corolla vadonatúj szabadidő-autó változatát. A zöld rendszámos plugin technika nélkül is meglepően keveset fogyasztó Corolla Crosst.
A legjobban felszerelt összkerekes kivitel ára alulról súrolja a 17 millió forintot.
A japán gyártó új divatterepjárója 163-213 lóerős hibrid hajtásláncokkal érhető el.
Az olasz gyártó újdonsága stílusos formában egyensúlyoz a sportosság és a luxus határmezsgyéjén.
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.