szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A többféle hajtáslánccal készülő felfrissített brit SUV plugin hibrid változata az eddiginél 20 százalékkal nagyobb e-hatótávval bír.

A Jaguar 2016-ban dobta piacra a középkategóriás divatterepjárók piacán versengő F-Pace-t, melyből most megérkezett a 2024-es modellévre szánt ráncfelvarrt változat.

Mostantól minden esetben alapáras a digitális műszeregység és a 19 colos kerék, az Apple CarPlay és az Android Auto nemcsak vezetékes, hanem vezeték nélküli formában is igénybe vehető, és az OTA frissítési lehetőség mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Jaguar

A 163 és 204 lóerős négyhengeres lágyhibrid benzines, 250 lóerős négyhengeres normál benzines, 300 lóerős hathengeres lágyhibrid dízel-, 400 lóerős hathengeres lágyhibrid benzines- és 550 lóerős V8-as benzines hajtáslánccal készülő F-Pace zöld rendszámos változatban is elérhető.

Jaguar

A négyhengeres benzinmotorra épülő 404 lóerős plugin hibrid verzió elektromos hatótávja 20 százalékkal nőtt, így ezzel a 19,2 kWh kapacitású akkumulátorral felvértezett típussal akár már 65 kilométer megtehető lokálisan zéró emisszió mellett.

Jaguar
Jaguar

35 kW-os DC-töltővel 30 perc alatt megoldható egy 10-ról 80 százalékra történő feltöltés, 7 kW-os AC-töltő esetén pedig 2,5 óra egy komplett töltés.

Jaguar

A 640 Nm nyomatékú, összkerék-hajtású F-Pace PHEV 5,3 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra. Viszonyításképp, az 5 literes kompresszoros V8-as csúcsmodell 0-100-as szintideje 4 másodperc.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!