100 kilométeres e-hatótávval támad a Mercedes új hibridje
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
Ahol most még egy 4 literes biturbó V8 hörög, ott a jövőben egy villanymotor fog cincogni.
Kézi váltóval, elsőkerék-hajtással és magas felszereltséggel próbáltuk ki a japán szabadidő-autó harmadik generációját – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
A négykarikás gyártó új zászlóshajó kategóriás SUV-jában már nem lesz 8 hengeres motor.
Az Escalade csúcsmodellje közel 700 lóerős teljesítményű és majdnem annyiba kerül, mint egy Mercedes-Maybach GLS.
Megérkezett a Bentayga nyújtott tengelytávú új változata, melynek hátsó sorában akár feltett lábbal is utazhatunk.
A francia gyártó hamarosan teljesen leáll a több generációt megélt, egykor igen népszerű modell gyártásával.
A 6 literes motor nyomatékát a váltó kímélése érdekében 1000 Nm-re kellett korlátozni.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.
A divatterepjáró-őrület minden korábbinál magasabb fokra hág, a Bugatti és a McLaren viszont még ellenáll a csábításnak.
Az X7-es elérkezett életciklusa feléhez, így átesett az ilyenkor szokásos ráncfelvarráson, mely többek közt új külsőt és modernizált belsőt hozott magával.
A limitált szériás montsrum alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A dupla villanymotoros szabadidő-autó hatótávolsága mintegy 400 kilométer.
Megérkezett az S-osztály méretkategóriában versenyző EQS emelt karosszériás testvérmodellje.
A felfrissített X7-es szabadidő-autó a méretét és tömegét meghazudtoló módon alig több mint 4 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A sportosra hangolt kompakt elektromos autót várhatóan Brabus típusjelzéssel dobják majd piacra.
Jelentős erősítőkúrán esett át az Audi legsportosabb Q8-as modellje.
A Porsche Cayenne Turbo Coupé motorjában a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Elkészült a nemrégiben debütált Aston Martin DBX 707 első ügyfeles példánya.
A 4 literes biturbó V8-as motor teljesítményét megnövelik és várhatóan érkezik a plugin hibrid kivitel is.