Új rekord: 55 percig drifteltek egy elektromos Porschéval
Ha kikapcsoljuk a menetstabilizátort, akkor egy villanymotoros Porschéval is kiválóan lehet kilinccsel előre haladni.
Ha kikapcsoljuk a menetstabilizátort, akkor egy villanymotoros Porschéval is kiválóan lehet kilinccsel előre haladni.
Egy ilyen nehéz és ekkora méretű dömpert nem lehet egyszerű rávenni ilyen látványos mozgásra.
Nem egy Grand Prix pálya, de a reggeli kávé utáni driftelés megfizethetetlen.
A közel 1000 lóerős olasz sportkocsit nem pont ilyen felhasználásra szánták, de a hátsókerék-hajtású masina láthatóan nem jön zavarba egy kis farolástól.
Ki mondta, hogy egy elsőkerékhajtású autóval ne lehetne látványosan keresztben közlekedni.
A sofőr egy enyhe kanyarban akarta megcsúsztatni az autót, de a művelet nem egészen úgy sikerült, ahogy azt szerette volna.
A Raptor megjárta már a Mojave-sivatagot is, ezúttal pedig a Zöld Pokolba látogatott el.
Egyelőre még nem is kapható a japán gyártó új modellje, de máris itt egy őrült változat belőle.
Az izomtól duzzadó M5-össel az összkerékhajtás ellenére is kiválóan lehet driftelni. Íme a bizonyíték, ami igen egyedire és látványosra sikeredett.
A bajor gyártó nemcsak autógyártással, hanem a sofőrök edukálásával is foglalkozik. Ezúttal pedig a kifejezetten élvezetes driftelésre fókuszál.
A Drift stick a differenciálművel és az ABS-szel kommunikálva blokkolja a hátsó kerekeket, és már indul is a driftelés.
A drift kívülről látványos, belülről élvezetes tevékenység. Persze mindig fokozni kell mindkét fél számára az elérhető maximumot.
A jelenet simán elment volna bármelyik Halálos iramban-epizódban.
Az amerikai fenegyerek a Top Gear műsorában mutatta be, mire is képes a 855 lóerős, V8-as motorral szerelt Mustang Hoonicorn.