Teteje, szélvédője és ajtaja sincs ennek a kis eladó időgép Smartnak
A különleges aprósággal eddig alig több mint ezer kilométert tettek meg.
A különleges aprósággal eddig alig több mint ezer kilométert tettek meg.
Az olasz szupersportkocsiból alig több mint egy tucat példány készült, így aztán viszonylag ritkán jön szembe az utakon.
Itt a megoldás azok számára, akik egy ezredforduló környéki makulátlan boxermotoros japán járgányra vágynak.
Az első tulajdonos által eladásra kínált S-osztály egy hamisítatlan V8-as időgép, mely egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A fekete GR Yaris-szal eddig alig több mint 10 ezer kilométert tettek csak meg.
Ezzel a 90-es évekbeli szupersportkocsival nem jelent különösebb nehézséget bőven 300 km/h felett száguldani.
Egészen a rendszerváltás korába repít minket vissza ez a szó szerint bejáratósan új bajor roadster.
Egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét ez a remek Audi 80.
Új tulajdonosra vár egy az elmúlt 34 évben lényegében alig használt remek Porsche 959-es.
Aki egy eredeti szalonállapotú harmadik generációs Corvette-re vágyik, annak most itt a talán soha vissza nem térő lehetőség.
Ennek a remek egészségi állapotnak örvendő régi luxusautónak nem a fogyasztása, hanem a lökettérfogata 6 liter.
Ezzel az apró járgánnyal eddig bőven kevesebb, mint 1000 kilométert tettek csak meg.
Az ikonikus francia kisautó ezen példányával eddig kevesebb, mint 2 ezer kilométert tettek meg.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
A patinás luxusautó felújítására nemrégiben több mint 25 millió forintot költöttek.
Ez a finom járású V6-os motorral szerelt korábbi generációs S-Klasse szó szerint szalonállapotnak örvend.
Az F1 és CART világbajnoki címmel rendelkező brit pilóta egykori vörös versenyautójára most bárki lecsaphat.
Ilyen az, amikor egy igen tágas családi autó 5 másodperc alatt és V8-as hangorkán mellett gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A kevesebb, mint 50 ezer kilométert futott NDK kisautó élete során végig egy magyar család tulajdonában volt.
Középmotor, hátsókerék-hajtás, lángoló kipufogóvég és hatalmas hátsó szárny – ezt tudja a portéka.