Kihívást keresőknek: bőven lesz munka ezzel a romos pajtalelet Ferrarival
Ez a régi olasz sportkocsi pontosan négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Ez a régi olasz sportkocsi pontosan négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Az 1976-os szupersportkocsival eddig alig több mint 50 ezer kilométert tettek meg.
A különleges olasz sportkocsit a szaúd-arábiai uralkodónak készítették.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
Az eladósorba került piros japán sportkocsival eddig kevesebb, mint 800 kilométert tettek meg.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
Nem ez a legerősebb és nem is ez a leggyorsabb olasz járgány, de a vezetése garantáltan komoly élvezetet jelent.
A 22 éves férfi először az éjjel-nappali boltban dolgozó nőt inzultálta, majd az emiatt közbeszóló vásárlóval verekedett össze.
A szalonállapotú és hamarosan oldtimer korba lépő olasz sportkocsiért közel 300 ezer eurót kérnek.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
A 90-es évek elején nem létezett ennél nagyobb végsebességre képes sorozatgyártású szupersportautó.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
Ez a megkímélt 17 éves Passat a széria legkülönlegesebb erőforrását vonultatja fel.
Az 5,16 méter hosszú oldtimerben a lehető legnagyobb kényelemben utazhatunk vissza egészen a 90-es évek elejére.
A 400 lóerős V8-as motorral szerelt sportszedán az ezredfordulón látta meg a napvilágot.
A több évtizedes múltra visszatekintő kocsi lényegében szalonállapotban várja új gazdáját.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
Van, ahol csak 21 ezer forint a négyzetméterár, van, ahol kétmillió.
Ebből a típusból alig több mint 250 példány készült az 50-es évek második felében.
Számos tanfolyam már online formában is elérhető.