#ellenzék

Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok
 

Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az Országgyűlés összetételéről szóló versenyben, mint az ellenzék.

Fülöp István, Gergely Márton Fülöp István, Gergely Márton


Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék
 

Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az áprilisi választási üzenetekre, mint az ellenzék.

HVG HVG










Kevesebb Paks, több szélenergia, kritika a rezsicsökkentésnek – Milyen zöldpolitikával készül az ellenzék?
 

Kevesebb Paks, több szélenergia, kritika a rezsicsökkentésnek – Milyen zöldpolitikával készül az ellenzék?

Újra lesz környezetvédelmi minisztérium, zöld utat kapnak a szélerőművek, Paks 2-t nem erőltetik, ha leváltják az Orbán-kormányt – értettek egyet az ellenzéki összefogás pártjainak képviselői a csütörtöki környezetvédelmi tematikájú kerekasztal-beszélgetésen. A környezetvédelmet belevennék az alaptantervbe, megszüntetnék a napelemek termékdíját, úgy alakítanák a mezőgazdasági támogatásokat, hogy a kisebbeknek több jusson, és szóba kerültek az aranykalászos kiskirályok is. Az ellenzék egységes képet igyekszik mutatni a zöldpolitikában, politikusaik inkább udvariasan kiegészítették egymás mondanivalóját, semmint vitáztak a csütörtöki rendezvényen.




A sok százmilliós kérdés: felveheti az ellenzék a versenyt a kormánypropagandával a Facebookon?
 

A sok százmilliós kérdés: felveheti az ellenzék a versenyt a kormánypropagandával a Facebookon?

Most egyeztetnek az ellenzéki pártok arról, hogyan lehetne a Fidesz kampánymódszerét lemásolni úgy, hogy az mindenben szabályos legyen. Csakhogy a Fidesz módszere mögött rengeteg pénz is van: csak a Megafon 600 millióból hirdet a Facebookon, az ellenzék egy jóval szerényebb büdzséből veheti fel a versenyt. Kikre támaszkodhat? Honnan lesz pénze? Bige Lászlótól, aki "nem foglalkozik a politikával"? Ennek jártunk utána.

Windisch Judit Windisch Judit