Tülekednek a települések Csányi új gyáráért
Kinek nem kéne évi 100 millió adóbevétel, és hogy 50 embernek adjon munkát a gumifeldolgozó gyár? Csaknem háromtucatnyi önkormányzat tolakodik érte.
Kinek nem kéne évi 100 millió adóbevétel, és hogy 50 embernek adjon munkát a gumifeldolgozó gyár? Csaknem háromtucatnyi önkormányzat tolakodik érte.
A piac egyes szereplői szerint csúszik az Apollo Tyres gumiabroncs-gyárának beruházása, a cég szerint viszont minden rendben van – írta a Világgazdaság, amely szerint áprilisban már megkezdik a gépek telepítését.
Megszerezte a nemzetközi szövetség engedélyét egy tatai cég, így a Mr. Wheel márkájú kerekek is gurulhatnak a kerékpáros csúcsversenyeken. A cégvezető óriási nemzetközi érdeklődésről beszél.
Egy jól karbantartott pótkerék gyakran "életmentő" lehet, ám azt sem lehet a végtelenségig használni. Mutatunk néhány jó tanácsot, amit a használata kapcsán érdemes megfogadni.
A gumiabroncsokban lévő nyomás ellenőrzése tipikusan azon feladatok közé tartozik, amire nem fordít kellő figyelmet a legtöbb autós. Pedig az előírnál jelentősen – 0,75 barral – laposabb abroncs már komoly baleseti forrás.
Nyíregyházán fejleszti gumiabroncs-gyárát a Michelin, a 40 millió eurós beruházással 100 munkahely jön létre - írta a napi.hu.
Magyarországon építi fel az Apollo Tyres első európai zöldmezős beruházását – jelentett be a cég az igazgatótanács döntését.
Két helyszínre, Magyarországra és Szlovákiára szűkítette keresését az indiai Apollo Tyres gumiabroncsgyártó – közölte a társaság európai, szubszaharai és amerikai piacaiért felelős vezetője. A döntés akár már 2-3 héten belül meg is lehet. Az Apollo célkeresztjében már 2008-ban is benne volt Magyarország, ám akkor kútba esett az üzlet.
Kedden a Michelin bejelentette magyarországi, budapesti teherabroncsgyártásának 2015-re tervezett leállítását. A nyíregyházi gyár marad.
A gumiabroncs szövetség szerint hiába is kedvelik a négy évszakos gumit sokan, nem lehet olyan abroncsot készíteni, amely -20 és +30 fokban is kiváló. A négy évszakos gumikhoz kapcsolódó spórolás sem igaz állítja a közleményük.
Átadták Európa legnagyobb kapacitású tehergépjármű gumiabroncs újrafutózó üzemét Nyíregyházán pénteken.
A dél-koreai Hankook Tire Co. megállapodást kötött a Daimler autógyárral gumiabroncsok szállításáról az új Mercedes-Benz S-osztály számára.
Nem minden nyersanyag helyettesíthető környezetbarát anyagokkal, de egyre nagyobb arányban használnak zöld alapanyagokat az autóiparban is. A Continental csoport például a pitypangból állítaná elő a gumiabroncsot.