Ötvennégy autót foglaltak le egy adócsaló autóneppernél
A NAV kockázatelemzési rendszerén akadt fenn.
A NAV kockázatelemzési rendszerén akadt fenn.
Mesterségesintelligencia-alapú ár-összehasonlító jelent meg, amely eladás és vásárlás előtt is jól jöhet.
A bajor és a cseh autók közül is minden másodiknak volt már valamilyen káreseménye.
Sok buktatója lehet, ha valaki vakon megbízik a jó vételnek számító német import autókban.
Az óratekerés sem ritka jelenség a Magyarországra behozott kocsiknál.
Annak ellenére, hogy a többség nálunk eleve bizalmatlanabb a használtautó-eladókkal szemben, mint Nyugaton, a nagy mennyiségű import autó miatt könnyű rossz tapasztalatokra szert tenni.
Eddig nem csináltak ilyet az itthoni ellenőrzési gyakorlatban.
Jellemző lett a piacon, hogy pár éves autókat drágábban lehet eladni, mint amikor vették.
Ha felbukkan egy nagyon jó vétel, a vevők hajlamosak félretenni a gyanakvást.
A zalaegerszegi kereskedő mintegy 80 millió forinttal verte át az ügyfeleit.
A használtautó-vásárlás egyik varázsszava a sérülésmentes jármű, pedig egy friss kimutatás alapján egyes típusokból igencsak nehéz valóban érintetlen példányt találni.
Vírusjárvánnyal sújtva vagy anélkül, egy dolog fixnek tűnik a használtan behozott autóknál: a német márkák fölénye.
Nehezebben kapnak mostantól magyar rendszámot a "füstölő", rossz műszaki állapotú és az EU-n kívülről érkező, de még érvényes műszakival közlekedő használt autók is.
Még mindig a német márkák uralják a használtan behozott autók piacát, azonban nagyon rákapcsolt tavaly a Hyundai és a Kia párosa, amik ráadásul sokkal fiatalabb autókkal szerepelnek a behozatali statisztikákban.
Ez egy elég kézenfekvő trükknek tűnik, ezek szerint működik is.
Több százezer forintokat „alkudtak le” társaival használt autók árából az eladók figyelmetlenségét kihasználva.
Alapvetően, mintha a totális józanság felé fordult volna az importautós piac: Focus, Golf, Astra az első három. Hol vannak már a tízezrével behozott BMW-k?
Csaknem 600 ezer használt autót adtak-vettek idén szeptember végéig Magyarországon. Ez rekord.
Saját gyűjteményéből közölt néhány tanulságos esetet a fővárosi békéltető testület. Lehet belőlük tanulni.
Jól látszik az infografikán, az autók több mint fele 12 évesnél öregebb.