Itt a teljesen új Kia Niro
A koreai szabadidő-autó új generációja ismét hibrid és tisztán elektromos változatokban támad.
A koreai szabadidő-autó új generációja ismét hibrid és tisztán elektromos változatokban támad.
A full felszereltségű, automata váltós és összkerékhajtású S-Crossnak alaposan megkérik az árát.
Lágyhibridként nyit az újdonság, jövőre érkezik a normál hibrid hajtás, 2025-ben pedig jön az első villany Suzuki.
Már csak kettőt kell aludnunk a második generációs Niro hivatalos leleplezéséig.
Most már a gyártó sem titkolja, hogy pontosan melyik új modelljéről hull le a lepel a héten.
Érkezőben az Audi A3 szabadidő-autós hangulatú legújabb verziója.
Íme, a DBX szabadidő-autó korábbinál olcsóbb és kevesebbet fogyasztó új kivitele.
Az elődjénél drágább új crossover első körben lágyhibrid, később normál hibrid változatban lesz kapható.
Akár 60 kilométert is megtesz tisztán elektromos módban és gombnyomásra magától előz a hamarosan kombiként is elérhető új Opel Astra, mellyel Budapesten ismerkedtünk meg testközelből.
Minden jel arra mutat, hogy az új SX4 S-Cross a japán gyártó egyik legrosszabbul őrzött titka.
Az olasz gyártó első SUV modelljét várhatóan jövőre mutatják majd be hivatalosan.
Immár hazánkban is rendelhető a kétféle hosszúságú változatban gyártott 7 személyes újdonság.
A megrendelők örömére végre megkezdődött a 2,5 éve debütáló típus gyártása.
Egyedi külsővel és igen magas felszereltséggel támad a Panamera új limitált szériája.
A T7-es Multivan teljesen levetkőzte elődei haszonjárműves mivoltát, minden korábbinál áramvonalasabb és pratkikusabb lett, plugin hibrid hajtásának köszönhetően pedig akár 50 kilométert is képes megtenni tisztán elektromosan.
Immár hazánkban is rendelhető a C-Klasse plugin hibrid változata.
A modernizált csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támasztja fel a patinás luxusmárkát.
A japán gyártó új szabadidő-autójának plugin hibrid verziója igen komoly villanyhatótávval bír.
A már-már fullasztó SUV uralom idején a Ford tesz még egy kísérletet méretes egyterűjének népszerűbbé tetéle érdekében: kompakt hibrid hajtásláncot szerelt a Galaxyba, ami a beltér méretét nem, csak a károsanyag-kibocsátást csökkenti.