Körbejártuk a Mercedes F1-technikás közúti hiperautóját
Megmutatjuk az 1000 lóerős Mercedes-AMG One részletmegoldásait.
Megmutatjuk az 1000 lóerős Mercedes-AMG One részletmegoldásait.
Hatvan százalékkal több ilyen autó van forgalomban, mint egy évvel ezelőtt.
Még szoknunk kell, hogy a kocsi hátulján egy méretes elektromos csatlakozóaljzat található a GT 63 S típusjelzés alatt.
A praktikus családi autók között jegyzett típus plugin hibrid változata csak hajszálnyit lett sportosabb.
Legolcsóbban 16,7 millió forint ellenében lehet új X3-as szabadidő-autónk.
A limitált szériás sportkocsiért egy kisebb vagyont kérnek el a szigetországban.
Három év múlva már csak és kizárólag villanyautók érkeznek majd a DS-től.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
A 2021-es új Countachból alig több mint 100 darabot gyártanak.
Itt a megoldás azok számára, akik az S-Klasse esetében nem elégednek meg 6 hengeres motorral.
Az olasz gyártó ennél stílusosabban nem is ünnepelhetné meg az eredeti Countach 50. születésnapját.
Megérkezett hazánkba a WLTP-norma szerint legalacsonyabb fogyasztású új S-Klasse.
A brit márka termékkínálatában ez az első olyan Mulliner kivitel, mely akár hibrid hajtáslánccal is rendelhető.
A limitált szériás japán sportkocsi kicsit erősebb lett az alapmodellnél.
Az újdonság csukott tetővel 20 km/h-val gyorsabb, mint nyitott tető mellett.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt láttak napvilágot a 21. századi Countach-t teljes egészében megmutató felvételek.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
Az új 308-as praktikus kivitele minimálisan drágult az elődjéhez képest.
A brit gyártó úgy döntött, hogy roadster változatban is piacra dobja hibrid hajtásláncú csúcsmodelljét.
A legfrissebb pletykák szerint a japán gyártó villanymotor és akkumulátor segítségével lehelhet új életet a gázolajos motorokba.