Az út termelné az áramot az autóknak?
Habár az elektromos autópályák első hallásra sci-fi regénynek tűnhetnek, de a Scania különböző projektekben is részt vesz ezen a területen.
Habár az elektromos autópályák első hallásra sci-fi regénynek tűnhetnek, de a Scania különböző projektekben is részt vesz ezen a területen.
Egymilliónál tart a Honda: 1999 óta ennyi hibrid járművet értékesített a japán gyártó, a mérföldkövet szeptemberben érték el.
A windowsos táblagépekkel egyszer már befürdő HP a berlini IFA szakkiállításon jelentette be, hogy a Windows 8 rendszerre egy Envy x2 névre hallgató hibriddel készül.
Nem sokáig maradt egyedül a kisautók között eddig egyedüliként hibridet kínáló Honda. A Toyota újdonsága ráadásul full hibrid, azaz önálló elektromos üzemmódra is alkalmas. Ára meglepetés, 4,59 millióért jól felszerelt, szép, szerethető, takarékos és modern kocsit kapunk. Komoly versenyt teremt házon belül is: az Auris hibridtől és a dízel Yaristól lop vevőket.
Bivalyerős, mégis környezetkímélő. Kevés ilyen autó van, az Audi Q5 hybrid sem az, bár tényleg izmos. Villanymotorja inkább áll az erő, mintsem a környezet szolgálatában, de kategóriájában legelső zöldebb autóként mindenképpen jár neki a taps.
Első ízben találtak a világon hibrid cápákat az ausztráliai vizekben – jelentették be kedden tudósok, akik szerint ez annak lehetséges jele, hogy a ragadozók alkalmazkodnak az éghajlatváltozáshoz.
Bemutatták a Magyarországon fejlesztett első hibrid teherautót szerdán Győrött. Körülbelül százmillió forintba került a jármű kialakítása, amely dízel és elektromos üzemben is képes működni.
A Q5 hybrid quattro után az Audi második sorozatgyártású hibridmodellje a szintén párhuzamos hibridrendszerrel működő Audi A6 hybrid. Az A6 Avant bemutatóján wasabi habbal emelték pallosra a leginnovatívabb Audit, mi meg lecsaptunk rá.
Új szabályozást igényelnek azok a tudományos kísérletek, amelyekben emberi géneket vagy sejteket illesztenek be állatokba. Azért van szükség erre, hogy etikai szempontból is rendben legyenek a kutatások, és ne vezessenek "torzszülöttek" létrehozásához - közölte vezető brit tudósok egy csoportja pénteken.
Berlinben a Michelin Challenge Bibendum rendezvényen vezettük a dízel-elektromos meghajtású Iveco Daily-t.
Öt óra az iskolapadban – nem túl vonzó program. A tornaórát a szabadban tartottuk, ez volt a tesztvezetés. A tananyag érdekes, az előadók jól képzettek, a kocsik izmosak és a helyszín is különleges: Münchenben, a BMW kutatási és fejlesztési központjában jártunk. A BMW boszorkánykonyhája helyett ezúttal a bajor autóóriás jövőjébe pillanthattunk bele. Összefoglalva: több erő, nagyobb vezetési élmény, ugyanannyi fogyasztás mellett – olcsóbban előállítva.