A Tesla nem felel meg miniszteri autónak, jobb a hibrid Mercedes S-osztály
A tisztán elektromos meghajtással rendelkező amerikai szedán hatótávja elmaradt a várakozásoktól.
A tisztán elektromos meghajtással rendelkező amerikai szedán hatótávja elmaradt a várakozásoktól.
Az ingolstadti márka új számjelzéssel ékesített modelljei ősszel bukkannak majd fel az utakon.
Ha minden jól megy, akkor az elektromos autók tulajdonosai hamarosan elfelejthetik a töltőkábeles macerát.
A német prémiummárka a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.
A Prius új plugin hibrid változata minden korábbi hibrid személyautónál közelebb merészkedik a tisztán elektromos autózáshoz, miközben a hatótávja az 1000 kilométert is meghaladhatja.
Vadonatúj akkumulátor, szupergyors töltés és hatalmas hatótáv – szól a japán gyártó ígérete.
Hiba lenne azt gondolni, hogy keleti szomszédunknál nem figyelnek oda a környezetbarát meghajtási módokra.
Az Aston Martin újdonságának legdurvább verziója akár az F1-es járgányok köridejét is megközelítheti.
A német szakemberrel a DTM hungaroringi futamán beszélgettünk, többek közt Bergerről, a hibrid technológiáról és az első saját autójáról.
Ahogy az várható volt, az idei Le Mans-on minden korábbinál gyorsabb LMP1-es versenyautók állnak rajtvonalhoz.
Az igen ritka nyitott tetős Ferrari a jelek szerint napjaink egyik legjobb befektetési formája.
Úgy tűnik, hogy nemcsak a vásárlók, hanem a tolvajok körében is egyre népszerűbbek a zöld rendszámos autók.
Lássuk, hogy 2017-ben mely autók fogyasztják a legkevesebbet és a legtöbbet, avagy a 2 literestől egészen a 20 liter feletti fogyasztásig.
Az immár kínai tulajdonban lévő amerikai gyártó Karma Revero modellje a korábbiaknál fejlettebb technikát vonultat fel.
Háromszemélyes, brutálisan erős és teljesen egyedi meghajtása van – ez a Techrules Ren.
Az ikonikus német sportkocsi lemezei alá továbbra sem költöznek be nagy aksipakkok. Sokak örömére.
A dél-koreai gyártó kicsit megkésve, de kapásból hatalmas lendülettel rúgta be a környezettudatosság ajtaját. Megnéztük, hogy az új Ioniq mit tud vegyes-, illetve tisztán elektromos hajtásrendszerrel.
Az elődjénél könnyebb, tágasabb és szemrevalóbb Swiftnek talán csak az a baja, hogy már nem Esztergomban készül. És az 1 literes, hibridesíthető turbómotorral még élvezetesen is vezethető.
A libabőröztető boxerhangot a jövőben egyre ritkábban lehet majd hallani, avagy támadnak a zuffenhauseni elektronok.