"No comment": reagált az IMF Orbánék hirdetéseire
A Bors megkérdezte Iryna Ivaschenkót, az IMF budapesti irodájának vezetőjét, mi a véleménye a magyar kormány IMF-ellenes hirdetéseiről.
A Bors megkérdezte Iryna Ivaschenkót, az IMF budapesti irodájának vezetőjét, mi a véleménye a magyar kormány IMF-ellenes hirdetéseiről.
Több mint 56 millió forintból reklámozzák a kormány munkahelyvédelmi akciótervét. A programot Simicska Lajoshoz közelinek tekinthető cég óriásplakát-kampánya és egy "bővítés alatt álló", egyelőre semmire nem jó weboldal népszerűsíti, de a Kormányszóvivői Iroda szerint ez csak egy nagyobb kampány kezdete.
A GfK Hungária akciós újságok piacát vizsgáló Leaflet Monitora szerint a nyár első hónapjában jelentősen megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma. A hirdetett termékkategóriák között a feldolgozott hústermékek szerepelnek messze a legtöbb hirdetésben.
A Skype-hívások a jövőben is ingyenesek lesznek, ellenben a felhasználóknak úgynevezett display hirdetéseket fog megjeleníteni a program. Ugyanakkor a blogger szerint nem biztos, hogy az ingyenesség végleges döntés.
Régi jól bevált szabály, hogy online tartalmat nem szabad offline hirdetni. Még ha nem is minden esetben igaz, de a legtöbbször valóban felesleges pénz pazarlás offline felületeken weboldalakat hirdetni, hiszen mire a potenciális felhasználó hazaér,rég elfelejti a webcímet - olvasható Hampuk Richárd blogján.